Anmeldt 10. juni 2019

Vi var heldig og fikk rom 220 med utsikt til sjøen. Romantisk og stille hotell, der du føler deg velkommen.
Nydelig frokost historisk og romantiske innramming.
Fint å spasere rundt omkring med puber og spisesteder.

Romtips: rom 220 god utsikt mot sjøen.
Takk, May-Britt O
Anmeldt 8. juni 2019 via mobile enheter

Gir karakter tre, men en svak. For dyrt i forhold til hva du får. Endte opp med et veldig lite rom - forstår at her er det store variasjoner. Null utsikt. Lytt og når folk gikk i gangen og pratet hørte det ut som om de stod inne i rommet. Lite tiltalende interiør og bærer preg av alderen. Minus for masse bananfluer i baren som søkte seg mot ølen.

Skuffet. Hadde forventet mer blant annet basert på hvordan hotellet fremstiller seg på sine hjemmesider.

Takk, Erathol
Anmeldt 5. juni 2019

Drop in på lunsj med vennepar på Eksellensen på Wassiloff. Lunsjbuffé kr 245 pr person. Her var det utrolig mye godt å spise. Hvite duker på bordet og tøyservietter. Det smakte veldig godt med varm mat kald mat og dessert. Et lite minus var at det bare var en servitør tilstede, men han beklaget sen servering av drikke. Hyggelig var han absolutt. Ta turen til Stavern og spis lunsj her.

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, Milo B
Anmeldt 3. juni 2019 via mobile enheter

Betalte ekstra for sjøutsikt. Rommet var fint med balkong. Badet var enkelt og litt gammelt/slitt. Stinka røyk i inngangsparti og resepsjonsområdet.
Frokosten var god, spiste ingen andre måltider der. Vi hadde flere kjente på hotellet, noen fikk knøttsmå rom og var ikke så fornøyde. Anbefaler oppgradering hvis man skal sove her. Hotellet og service var helt ok, men bærer preg av at det er gammelt.

Takk, kaia80
Anmeldt 27. mai 2019

Fantastisk fin beliggenhet på ærverdig gammelt hotel.
Bodde to dager på Wassilioff i mai 2019 i forbindelse med bryllup.
Totalt booket selskapet vel 15 rom av noe varierende kvalitet. Dessverre opplevde vi litt rot med bestillingene med bl.a. blanding av enkelt og dobbeltrom.
Vårt rom viste seg å være et veldig trangt dobbeltrom med problemer med dusjen og dørklinke til bad (slapp av - jeg har fikset klinka).
1750 kr pr natt er en for høy pris for et så dårlig rom! Sengene var imidlertid behagelige.
God frokost!
Fantastisk flinke og hyggelige renholdere og kokker / servitører.
Administrasjonen burde imidlertid prøve et kurs i kundebehandling...

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, perbowig