TripadvisorUSD 154
Priceline
eDreamsUSD 154
Agoda.comUSD 162
Anmeldt 7. juli 2020

Hotel med stil og sjarm. Flott interiør, og selvsagt litt slitent, men det er helt ok, da man har holdt den gamle stilen. Vi opplevde å bli godt mottatt, hyggelig betjening. Fine bilder, gammel tapet og møbler ga en strålende ramme for oppholdet vårt.

Takk, tronkarl
Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Nydelig, fint lite sted. Vi koste oss masse, men hvis man skal ha litt mer fart, spenning, feste osv, er nok ikke dette stedet riktig. Hotellrommet virket og var ikke godt nok rent etter absolutte forventningene i covid-19 og måtte be de støvsuge og få nytt sengelaken som var skittent. Toalettet var forhøyet og kunne nesten dingle med beina. Haha..
vi spurte om aircondition, noe de ikke hadde. Men fikk da istedet en liten bordvifte til to. Hjelpes!! Frokosten var helt Ok! Men syns ikke hotellet holdt seg til 4-stjerner. Sett bedre på 3-stjerner;)

1  Takk, 750Maling
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Vi var 3 dager i Stavern mrns vi bodde på Wassilioff.
Vi bestilte "Den Lille Suite" fordi vi vet den har en stor balkong med sittegruppe.
Balkongen har en veldig bra beliggenhet rett ut mot havet.

Når det er sagt så er det det "lille" ekstra som mangler når man betaler 2500,- pr natt...

Som at balkongen ikke var hverken vasket eller ordnet før vi kom.
Putene var tilgriset av fuglemøkk og den ene puta hørte hjemme i søpla da den hadde revnet og stoffet inne i den tøyt ut.

At gulvteppet på rommet ikke var støvsugd og var fullt av skitt, at sengeteppet hadde en stor og veldig tydelig flekk, at det ikke var noe morgenkåper som det sto omtalt i reklamen.

Grunnet korona-restriskjoner var det ingen frokost buffet, men frokosten var allikevel helt grei.
Noe mer pålegg i hver tilmålt "frokostkasse" hadde vært fint.

Det er veldig få gratis 24 timers parkeringsplasser utenfor hotellet. Sats heller ikke på de andre i nærheten. Kun 2 timer gratis før du må flytte bilen eller få bot på 900,- som vi fikk....
Hotellet har parkeringsplasser på andre siden av Stavern til 100,- noe vi ikke ble opplyst om når vi skulle være der i 3 dager.

Hotellet er koselig, gammelt og har sjel, men mangler det lille ekstra som gjør at det er verdt 2500,- pr natt i suite. Som at det faktisk er folk i resepsjonen når man lurer på noe....
Som at man blir spurt når man sjekker ut "har dere hatt ett fint opphold, og er det noe dere savnet?"
Kun ett nikk når vi leverte nøkkelen og gikk.....

Det skal ikke så mye til før man får en litt annen opplevelse av hotellet

2  Takk, RunarJ
Anmeldt 15. juni 2020 via mobile enheter

Var på dette hotellet i en natt. Hadde booket 5 retters middag og en overnatting. Hotellet har lite personale, og det er venting i resepsjonen og på serverings stedene. Servitørene har magert m kunnskap og driver stort sett med levering av tallerkner. Om du skal hygge deg med din kjære en helg - da hadde jeg dratt ett annet sted......

2  Takk, janhf70
Anmeldt 10. juni 2020 via mobile enheter

Vi hadde tre netter her, på rom 213. Rommet hadde alt vi trengte, til og med balkong. Vi hadde sol fra morgen til kveld. Senga var meget god!
Hotellet ligger nært til absolutt alt, havna, stranda, butikker, resturanter med mer!
Tatt i betraktning at hotellet er et par hundre år gammelt er der meste bevart i samme stil som dengang!
Anbefaler skalldyrstallerken på hotellet, husk å bestille 1-2 dager i forveien, mye mat!

2  Takk, be9ta