TripadvisorUSD 224
Booking.comUSD 238
eDreams
Orbitz.comUSD 224
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Stavern og Wassilioff. Alltid vellykket med et besøk på byens beste hotell. Topp service og en super frokost. Et besøk i restauranten er også et høydepunkt. Vi kommer tilbake, det er sikkert. Takk for denne gang

Takk, Tinny B
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Her vil vi komme tilbake. Flott utsikt fra rommet med stil av gamledager med en luksus følelse. Betjeningen var vennlige og behjelpelige når man lurte på noe.
Herlig og se at de tar vare på dette stedet.

2  Takk, Jan Tore E
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Svært hyggelig mottakelse og betjening gjorde besøket til en positiv overraskelse. Både hotellet og Stavern er vel verdt et besøk i seg selv. Men stemningen settes av folket på stedet. Og hit var det godt å komme på et par dages sommerferie!

Takk, JanMM321
Anmeldt 7. juli 2020

Hotel med stil og sjarm. Flott interiør, og selvsagt litt slitent, men det er helt ok, da man har holdt den gamle stilen. Vi opplevde å bli godt mottatt, hyggelig betjening. Fine bilder, gammel tapet og møbler ga en strålende ramme for oppholdet vårt.

Takk, tronkarl
Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Nydelig, fint lite sted. Vi koste oss masse, men hvis man skal ha litt mer fart, spenning, feste osv, er nok ikke dette stedet riktig. Hotellrommet virket og var ikke godt nok rent etter absolutte forventningene i covid-19 og måtte be de støvsuge og få nytt sengelaken som var skittent. Toalettet var forhøyet og kunne nesten dingle med beina. Haha..
vi spurte om aircondition, noe de ikke hadde. Men fikk da istedet en liten bordvifte til to. Hjelpes!! Frokosten var helt Ok! Men syns ikke hotellet holdt seg til 4-stjerner. Sett bedre på 3-stjerner;)

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, 750Maling