Gratis avbestilling frem til 06.08.21
Travelocity
Orbitz.com
Expedia.comUSD 224
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Vi var to par som sjekket inn på hotell Wassiliov. Hyggelig mottagelse og pene rom med egen uteplass. Vi reserverte bord i hotellets restaurant Exellencen hvor vi bestilte 3-retters menyer med vinpakke. Maten var utrolig god, men serveringen var helt elendig. Vi spurte hvordan saus vi fikk til forretten. Det visste servitøren ikke, men skulle sjekke og komme tilbake, noe hun aldri gjorde. Deretter glemte de å gi oss hovedretten. Vi ventet og ventet, og prøvde forgjeves å oppnå kontakt, men ingen servitører løftet blikket. Etter en laaang ventetid kom de å beklaget og ga oss en sorbe som «plaster på såret». Problemet var bare at hovedretten kom et minutt senere og rakk derfor å bli noe kald før vi kunne spise den. Men rødvinen vi skulle hatt til, kom ikke. Jeg måtte da gå inn på kjøkkenet og spørre etter den. 3 av oss fikk passe med vin i glassene, men når servitøren skulle skjenke i det 4. glasset var det kun en liten slump igjen. Vi antok at hun skulle hente en my flaske, men den gang ei. Så det ble kun en slurk vin på sistemann. Til sist skulle vi ha dessert/ost. Da var det kun 3 av 4 som fikk dessertvin til (som vi betalte for i vinpakken). Da vi påpekte det ved betaling, fikk vi beskjed om at vi allerede hadde fått sorbeten og kaffen som erstatning, men vi hadde aldri fått noe kaffe. Da vi forralte dett, fikk vi til svar at vi kunne få det nå. Da var to av fire i reisefølget forlatt restauranten og klokken passert 23, så vi synes det var litt sent for kaffe. Det endte med at 3 av oss slapp å betale for ostetalkerkenen. Dette ble ingen god opplevelse, tross nydelig mat. Frokosten neste dag var god og delikat. Kommer gjerne igjen til dette sjarmerende og historiske hotellet, men kommer aldri mer til å spise der.

2  Takk, Reisemasa
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Beliggenhet og sjarm er fantastisk. Stilen litt rotete. Rommene er romslige og flere av disse har en fantastisk utsikt.
Renhold kunne vært bedre og servitørerer virket utrent.

Man hadde nok forventet en bedre standard på personalet.

Maten var nydelig.

2  Takk, tomvidarl
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Stavern og Wassilioff. Alltid vellykket med et besøk på byens beste hotell. Topp service og en super frokost. Et besøk i restauranten er også et høydepunkt. Vi kommer tilbake, det er sikkert. Takk for denne gang

Takk, Tinny B
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Her vil vi komme tilbake. Flott utsikt fra rommet med stil av gamledager med en luksus følelse. Betjeningen var vennlige og behjelpelige når man lurte på noe.
Herlig og se at de tar vare på dette stedet.

2  Takk, Jan Tore E
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Svært hyggelig mottakelse og betjening gjorde besøket til en positiv overraskelse. Både hotellet og Stavern er vel verdt et besøk i seg selv. Men stemningen settes av folket på stedet. Og hit var det godt å komme på et par dages sommerferie!

Takk, JanMM321