Booking.comUSD 159
TripadvisorUSD 159
eDreams
Anmeldt 18. september 2020 via mobile enheter

Dette gamle hotellet har en vakker beliggenhet i et stille område ned mot havet. Hotellet er godt vedlikeholdt utvendig og rommene - bortsett fra badene - er nylig renovert. God frokost. Fine turmuligheter rett utenfor.

Dato for oppholdet: september 2020
2  Takk, Kjeros
Anmeldt 13. september 2020

Maten var OK, men det var varmt i lokalet. Middels service. Glass med fingermerker på og det var udelikat. Litt flekkete stolseter. Men ellers gjennomført interiør. Blir nok en stund til neste gang de får besøk av meg.

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, 470beritb
Anmeldt 28. august 2020

Vi er her nå 28.8-29.8. Vi fikk et helt fantastisk flott rom med havutsikt og balkong. Hotellet er utrolig koselig og har en meget god atmosfære. Betjeningen er veldig behjelpelig og smilende. Vi kommer garantert tilbake!

Takk, monicasQ5668HJ
Anmeldt 13. august 2020 via mobile enheter

Vi bodde tre netter på det unike Wassilioff i Stavern. Det var mye bedre enn forventet og rommet var nydelig. Vi hade balkong med bord og stoler og flott utsikt over vann og båtliv. Det er en liten fin sandstrand rett utenfor og.Det ligger meget sentralt ved vannet og parken. Bra frukost utvalg i flott miljø. Vakkre rom og interiør, meget smakfullt. De ansatte var imøtekommende og behaglige og vi ble en natt ekstra! Vi kommer tilbake!

2  Takk, anette696
Anmeldt 12. august 2020 via mobile enheter

Hyggelig og unikt hotel i sentrum av Stavern. Noe slitt, men veldig sjarmerende og rent.. Sentral beliggenhet rett ved vannet. Store, luftige rom. God frokostbuffé i fine omgivelser. Kommer gjerne igjen.

Takk, 188trudet