SPAR USD 9
Expedia.comUSD 197
Orbitz.comUSD 197
HurbUSD 207
Anmeldt 3. oktober 2020 via mobile enheter

2 netter på rom med utsikt mot havet. Fascinerende høststorm. Middagen og frokosten var fantastisk. Grei parkering.
Dette kan anbefales. Stavern er en liten perle. Ikke bare om sommeren.
Anne-Lise og Jan.

Dato for oppholdet: oktober 2020
1  Takk, grims-mc
Anmeldt 21. september 2020 via mobile enheter

+ Likte godt beliggenheten, nært alt. Syns det var greie rom, blanding av nytt og gammelt.

- Litt glorete interiør, mistet litt av den historiske sjarmen. Dårlig renhold på rom. Mye ventetid i resepsjon for både check in og check out. Umulig å finne parkering på en lørdag. Vi brukte lang tid på å finne noe. Veldig dyre drinker i baren.

1  Takk, Simabo
Anmeldt 18. september 2020

Room with a view men sjekk de forskjellige rommen det varierer litt. Uansett er rommen med utsikt mot havet koselige og har veldig gode sittplasser og en nydelig seng. Skrivbord, minibar og en fungerende wifi gør det hele til en fin opplevelse. Stavern på tidig høst er en opplevelse i seg med en avslappende atmosfære. Servicen på hotellet meget bra. Frokosten var virkelig bra .Eneste negative vi opplevde var en plutselig invasjon av bananfluer !!

1  Takk, Anders O
Anmeldt 18. september 2020 via mobile enheter

Dette gamle hotellet har en vakker beliggenhet i et stille område ned mot havet. Hotellet er godt vedlikeholdt utvendig og rommene - bortsett fra badene - er nylig renovert. God frokost. Fine turmuligheter rett utenfor.

Takk, Kjeros
Anmeldt 13. september 2020

Maten var OK, men det var varmt i lokalet. Middels service. Glass med fingermerker på og det var udelikat. Litt flekkete stolseter. Men ellers gjennomført interiør. Blir nok en stund til neste gang de får besøk av meg.

Takk, 470beritb