Booking.comUSD 204
FindHotelUSD 204
Orbitz.comUSD 204
Anmeldt 22. juli 2021

Hadde et flott rom med balkong. Ventilasjonsmulighetene var ikke så bra - kun vindu balkongdør for lufting. Når det er som varmest på sommeren blir ikke dette nok. God størrelse på rommet og badet var fint. Hotellet er gammelt - det synes på både godt og vondt. Inngangspartiet luktet tilnærmet kloakk - dette bør helt klart utbedres. Må si jeg ble skeptisk allerede ved ankomst når man ble møtt med denne lukten. Et noe rotete inntrykk da ganger osv var overfylt av møbler, skilt og ting som ikke var i bruk. Frokostbuffeten var ganske bra, men i disse Covid tider så var det absolutt ikke bra. Ingen restriksjoner ifht mennersker rundt buffeten, trangt og tilnærmet umulig å holde 1 meter. Middagen vi spiste var god, men ved bordet vi satt var det fullt av småfluer som virret rundt hodene våres og maten. Ekstremt irriterende - dette må gjøres noe med. Servitørene var ikke akkurat av det mest oppmerksomme slaget og fikk ikke med seg alt vi bestilte slik at dette måtte gjentas. Helt greit hotell, men til denne døgnprisen hadde jeg forventet en mye bedre standard.

Takk, Tone S
Anmeldt 24. juni 2021 via mobile enheter

Jeg hadde planlagt en viktig konferanse med min ledergruppe… Beklager Wassilioff, men så uforberedt som dere var og med så mange mangler i forhold til skriftlig avtalt opplegg, så er det umulig å gi en positiv tilbakemelding. Riktig nok gjør dere forsøk på å rette mangel for mangel etterhvert som vi påpeker de. Men når jeg etter vaktskifte i resepsjonen påpeker nye forhold, så blir jeg møtt med likegyldighet.

Jeg har brukt Wassilioff til større samlinger fem - seks ganger. Det merkes at det siden første gang har skjedd noe med kulturen blant personalet på hotellet.

Romtips: Dagen før du skal sjekke inn bør du kontrollere at hotellet har lest og forstått inngått avtale/booking.
Takk, jo-og-co
Anmeldt 21. juni 2021 via mobile enheter

Vi bodde her to netter, og hadde familierom på grunnplan - uten vindu på soverom. Dårlig/ingen ventilasjonsmulighet gjorde at lufta var dårlig og rommet varmt og klamt. Andre natta fikk vi inn en bordvifte, uten st det hjalp nevneverdig - så det var to netter med mye svetting og lite søvn. Rommet var av god størrelse, og badet var flott. Hotellet er gammelt, på godt og vondt. Sjarmerende, men samtidig veldig lytt - og inneklima er deretter. Inngangspartiet luktet en tung blanding av røyk og ‘’sump’’. Frokostbuffèen hadde passlig utvalg, og var god, men med tanke på tiden hi er i, var dette en kritikkverdig seanse. Ingen kontroll på antall mennesker i salen eller noen form for regulering. Umulig å holde avstand - til tider kunne en ikke holde 10 cm avstand engang. Ingen brukte munnbind - og en sto som sild i tønne rundt buffèen hele tiden. Blir en svak 3’ da jeg forventer mer av et 4-stjerners hotell til den døgnprisen

Takk, 17stigb
Anmeldt 29. mai 2021 via mobile enheter

Koselig hotell, med fine rom og bad. Fin restaurant med god mat og god service. God frokost også. Veldig fint område rundt hotellet. Gode senger med god pute. Eneste jeg ikke var fornøyd med var at det er veldig lytt. Hørte hver eneste stol som ble flyttet i restauranten under rommet. Betjeningen generelt hyggelig

Dato for oppholdet: april 2021
Takk, Sandbakk
Anmeldt 26. mai 2021 via mobile enheter

Vi valgte å feire 17 mai i Stavern dette året, på tide å gjøre noe gøy i disse koronatider. Vi fikk et flott superior rom i 2 etasje med nydelig utsikt mot Citadell øya. Rommet var helt nyoppusset og hadde virkelig særpreg. Vi hadde bestilt pakke med musserende vin og 3 retters middag. Deilig å nyte utsikten fra rommet med kalde bobler i glasset. Middagen i restauranten var god. Min egen feil at jeg ikke liker gravlaks, den var sikkert godt laget. Vi sov godt i en stor og god dobbeltseng. Frokosten neste morgen var akkurat slik den bør være på et godt hotell. Og vi forlot hotellet uthvilte og i godt humør, klar for 17 mai feiring i et regntunge Stavern. Kan absolutt anbefale hotellet, vi vurderer å komme tilbake til sommeren.

Takk, bsh371113