Booking.comUSD 164
eDreamsUSD 164
Orbitz.comUSD 164
Anmeldt 14. august 2021

Feiring av vårt gullbryllup på Hotell Wassilioff ble en flott opplevelse. Selskapsmenyen ble en utsøkt smaksopplevelse. Gode saker også for våre yngste barnebarn, ikke minst dessertbuffeten falt i smak. Egne bord til kortspill, domino og tegning for barna!
Familiefest på Wassilioff kan absolutt anbefales.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, MarionGunvildeS
Anmeldt 11. august 2021

Veldig koselig hotell, hyggelig betjening og god frokost.

Det som trekker er at det lukter råttent ved inngangen og i resepsjonen, og alle dører til bøttekott og linskap står åpne, samt ikeabagger i korridoren. Det er forståelig når en gjør rent, men jeg bodde her i 2 døgn i sommer, og alle dørene sto alltid åpne, det samme i korridoren inn til matsalen. Det er litt pirk, men når en kaller seg UNIK forventer man alt al er på stell.

Uansett, oppholdet var veldig koselig.

Takk, OsloTravellady
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Dette kan overhode ikke betegnes som et 4 stjerners hotell. Det er ingen ventilasjon på rom eller bad. Om sommeren er man avhengig av å ha vindu eller balkongdør åpen. Frem til 11 er det mye støy fra hotellets egen musikk. Det er også mye støy fra naborom, gang og terrasser da det er ekstremt lytt. Hører bl.a naborommet når de er på do eller prater med normal stemme. Tror dette er den dårligste hotellopplevelsen vi har hatt i Norge. Når vi klagde, var eneste svaret at vi kunne få sjekke ut.

Romtips: Dette kan ikke kalles 4 stjerners hotell
Takk, Hans-Ingar L
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Jeg er så skuffa over dette oppholdet. Det er ikke heis, så det er ikke beregnet for verken handikappet eller barnefamilier. Den så kalte rullestol inngangen går i gjennom en bakgård med masse lager av ting, trengt og mye søppel.. Rommene var ok, men trange. Det eneste positive er at de klarte å fike barneseng inn på rommet. Rommet ble reid opp, men vi fikk ikke nye håndklær, søppel ble ikke byttet og ingenting av kaffe/te eller såper ble fylt på før det ble bemerket, selv ikke etter det ble såpe fylt på. Sp det er tydelig forventet at 3 personer skal bruke små hotell flakser med såpe på 3 dager... Sengen var også skitten og måtte si fra om det også før det ble ordnet. Syntes hotell frokosten var helt ok, men siste dagen var det belegg fra pannen på speileggene og jeg mistet rett og slett matlysten.. Skulle gjerne gitt en god anmeldelse for det er et sjarmerende gammelt hotell midt i hjertet av stavern, men jeg forventet mer av ett 4 sterjerners hotell.

Romtips: Kontakt hotellet på forhånd for å forsikre deg om å få det som du vil av rom og alt.
Takk, monas517
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet bærer preg av å ha vært et ærverdig hotell, men som med årene ikke har blitt tatt godt nok vare på. Hotellet har allikevel sin sjarm, men hadde hatt godt av oppgraderinger på de fleste områder.

Det meste var under middels, med unntak av frokost og resepsjonistene som var over middels. Hyggelige, smilende og hjelpsomme

Takk, ErlendWiborg