FindHotelUSD 160
Agoda.comUSD 160
EtripUSD 160
1924 av 314 anmeldelser
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Et veldig sjarmerende hotell sentralt i Stavern. Hyggelig personale og fantastisk nydelig mat, både middagen og frokosten smakte ypperlig. Profesjonelle kelnere som kunne jobben sin. Vi likte godt stilen på hotellet, alt virket gjennomtenkt. Kan virkelig anbefale dette stedet og vi kommer gjerne tilbake.

Romtips: Lett å få parkering utenfor hotellet, det var ikke heis i hotellet så du må kunne gå trapper da rommene er i 2 og 3. etg.
1  Takk, 570julier
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Trodde det skulle være greit å parkere i nærheten. Det var parkering på anviste plasser. Det viste seg at disse plassene var på en annen kant av byen. 10-15 minutter å gå. I tillegg kostet det kr 150 pr. døgn. Det var det heller ikke opplyst om. Snakk om å holde tilbake informasjon. Alle tre dagene ble vi møtt av kloakklukt i inngangspartiet. Rommet var OK, men knøttlite bad. God frokost!

Dato for oppholdet: august 2021
1  Takk, Jan Ivar L
Anmeldt 14. august 2021

Feiring av vårt gullbryllup på Hotell Wassilioff ble en flott opplevelse. Selskapsmenyen ble en utsøkt smaksopplevelse. Gode saker også for våre yngste barnebarn, ikke minst dessertbuffeten falt i smak. Egne bord til kortspill, domino og tegning for barna!
Familiefest på Wassilioff kan absolutt anbefales.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, MarionGunvildeS
Anmeldt 11. august 2021

Veldig koselig hotell, hyggelig betjening og god frokost.

Det som trekker er at det lukter råttent ved inngangen og i resepsjonen, og alle dører til bøttekott og linskap står åpne, samt ikeabagger i korridoren. Det er forståelig når en gjør rent, men jeg bodde her i 2 døgn i sommer, og alle dørene sto alltid åpne, det samme i korridoren inn til matsalen. Det er litt pirk, men når en kaller seg UNIK forventer man alt al er på stell.

Uansett, oppholdet var veldig koselig.

Takk, OsloTravellady
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Dette kan overhode ikke betegnes som et 4 stjerners hotell. Det er ingen ventilasjon på rom eller bad. Om sommeren er man avhengig av å ha vindu eller balkongdør åpen. Frem til 11 er det mye støy fra hotellets egen musikk. Det er også mye støy fra naborom, gang og terrasser da det er ekstremt lytt. Hører bl.a naborommet når de er på do eller prater med normal stemme. Tror dette er den dårligste hotellopplevelsen vi har hatt i Norge. Når vi klagde, var eneste svaret at vi kunne få sjekke ut.

Romtips: Dette kan ikke kalles 4 stjerners hotell
Takk, Hans-Ingar L