Expedia.comUSD 160
TripadvisorUSD 160
FindHotelUSD 160
Anmeldt 5. september 2021 via mobile enheter

Flott gammelt ærverdig hotell med perfekt beliggenhet ned mot havnen. Her sitter det historie i veggene. Hyggelig barområde. Da vi skulle tidlig avsted fikk vi dessverre ikke med oss frokosten, men de tilbød oss å ordne noe før vi dro om vi ønsket det. Vel verdt et besøk.

Romtips: Kan være en utfordring å få parkert da hotellet ikke hadde egen parkering.
Dato for oppholdet: september 2021
Takk, mikkelbo
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Et veldig sjarmerende hotell sentralt i Stavern. Hyggelig personale og fantastisk nydelig mat, både middagen og frokosten smakte ypperlig. Profesjonelle kelnere som kunne jobben sin. Vi likte godt stilen på hotellet, alt virket gjennomtenkt. Kan virkelig anbefale dette stedet og vi kommer gjerne tilbake.

Romtips: Lett å få parkering utenfor hotellet, det var ikke heis i hotellet så du må kunne gå trapper da rommene er i 2 og 3. etg.
1  Takk, 570julier
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Trodde det skulle være greit å parkere i nærheten. Det var parkering på anviste plasser. Det viste seg at disse plassene var på en annen kant av byen. 10-15 minutter å gå. I tillegg kostet det kr 150 pr. døgn. Det var det heller ikke opplyst om. Snakk om å holde tilbake informasjon. Alle tre dagene ble vi møtt av kloakklukt i inngangspartiet. Rommet var OK, men knøttlite bad. God frokost!

Dato for oppholdet: august 2021
1  Takk, Jan Ivar L
Anmeldt 14. august 2021

Feiring av vårt gullbryllup på Hotell Wassilioff ble en flott opplevelse. Selskapsmenyen ble en utsøkt smaksopplevelse. Gode saker også for våre yngste barnebarn, ikke minst dessertbuffeten falt i smak. Egne bord til kortspill, domino og tegning for barna!
Familiefest på Wassilioff kan absolutt anbefales.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, MarionGunvildeS
Anmeldt 11. august 2021

Veldig koselig hotell, hyggelig betjening og god frokost.

Det som trekker er at det lukter råttent ved inngangen og i resepsjonen, og alle dører til bøttekott og linskap står åpne, samt ikeabagger i korridoren. Det er forståelig når en gjør rent, men jeg bodde her i 2 døgn i sommer, og alle dørene sto alltid åpne, det samme i korridoren inn til matsalen. Det er litt pirk, men når en kaller seg UNIK forventer man alt al er på stell.

Uansett, oppholdet var veldig koselig.

Takk, OsloTravellady