Expedia.comUSD 160
FindHotelUSD 160
Orbitz.comUSD 160
Anmeldt 10. september 2021 via mobile enheter

Vi ble tatt vel imot av resepsjonist. Blid og hyggelig.
(Dårlig lukt ute foran inngangen)
Vi fikk et nydelig rom med stor balkong vendt mot sjøsiden. Fint bad med nydelige fliser på gulv og bra med håndklær.
Spiste middag på hotellet. Hyggelig servitør og god mat, fint tilberedt.
Frokosten var også veldig bra med mye godt og det ble stadig fyllt på når fatene var tomme.
Alt i alt et superbra opphold på et hotell som ikke er likt alle andre. Interessant historie med gamle bilder og russisk nips.

Romtips: Vi fikk parkering utenfor hotellet på offentlig plass, der en kunne stå hele natten fram tilo kl 10.
Dato for oppholdet: september 2021
Takk, Venture41464955476
Anmeldt 5. september 2021 via mobile enheter

Flott gammelt ærverdig hotell med perfekt beliggenhet ned mot havnen. Her sitter det historie i veggene. Hyggelig barområde. Da vi skulle tidlig avsted fikk vi dessverre ikke med oss frokosten, men de tilbød oss å ordne noe før vi dro om vi ønsket det. Vel verdt et besøk.

Romtips: Kan være en utfordring å få parkert da hotellet ikke hadde egen parkering.
Dato for oppholdet: september 2021
Takk, mikkelbo
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Et veldig sjarmerende hotell sentralt i Stavern. Hyggelig personale og fantastisk nydelig mat, både middagen og frokosten smakte ypperlig. Profesjonelle kelnere som kunne jobben sin. Vi likte godt stilen på hotellet, alt virket gjennomtenkt. Kan virkelig anbefale dette stedet og vi kommer gjerne tilbake.

Romtips: Lett å få parkering utenfor hotellet, det var ikke heis i hotellet så du må kunne gå trapper da rommene er i 2 og 3. etg.
1  Takk, 570julier
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Trodde det skulle være greit å parkere i nærheten. Det var parkering på anviste plasser. Det viste seg at disse plassene var på en annen kant av byen. 10-15 minutter å gå. I tillegg kostet det kr 150 pr. døgn. Det var det heller ikke opplyst om. Snakk om å holde tilbake informasjon. Alle tre dagene ble vi møtt av kloakklukt i inngangspartiet. Rommet var OK, men knøttlite bad. God frokost!

Dato for oppholdet: august 2021
1  Takk, Jan Ivar L
Anmeldt 14. august 2021

Feiring av vårt gullbryllup på Hotell Wassilioff ble en flott opplevelse. Selskapsmenyen ble en utsøkt smaksopplevelse. Gode saker også for våre yngste barnebarn, ikke minst dessertbuffeten falt i smak. Egne bord til kortspill, domino og tegning for barna!
Familiefest på Wassilioff kan absolutt anbefales.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, MarionGunvildeS