“Dette var definitivt en fantastisk matopplevelse!”
Anmeldelse av Alex’s Food Truck

Alex’s Food Truck
Vurdert som nr. 1 av 19 Restauranter i Stavern
Beskrivelse: Gourmet Hot Dogs og grillspyd basert på lokale råvarer tilberedt på portugisisk, spansk og latinamerikansk vis. Her finner dere Hot Dogs av utvalgte kjøtt og fisk tilsmakt med passende krydder. Det er mulighet for å nyte Alex’s Hot Dogs ved bord og Take Away. Bienvenido a Alex’ Food Truck. Buen provecho
Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Dette var definitivt en fantastisk matopplevelse i hjerte av Stavern! Vi ble varmt mottatt av Alex som mer enn gjerne ville fortelle om maten og produktene han bruker. Vi bestemte oss for å prøve begge tilbudene de hadde, så vi bestilte en gourmet pølse (Alex’s dog) + grillspyd av biff - begge smakte helt fantastisk! Deilig krydder fra Portugal og bruk av lokale friske råvarer var prikken over i’en. Jeg har aldri smakt så god streetfood før, denne plassen anbefales på det varmeste!

Takk, Rebecca P

Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Pølser trenger ikke være kjedelig! Her får du en smakfull opplevelse og mat som virkelig smaker ! Virkelig verdt å ta turen hit om du er i Stavern ☺️

Takk, tiamariagh
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Gikk hit basert på positive anmeldelser fra andre, og ble ikke skuffet. Rimelig pris og veldig god mat. Anbefales.

Takk, thorvaldf
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Supergod mat med kjempe service.
Blid og hyggelig serviceinnstilt betjening. Supergode pølser med store frikantede deilige fries.
Anbefales som ett kjapt måltid.

1  Takk, pumpad
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Sikkelig digg mat og meget hyggelig personale. Maten ble servert på bordet ca 10 minutter etter bestilling, så her går det unna. Kan anbefales.

Takk, mhborgen
SmakavPortugal, General Manager på Alex’s Food Truck, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2020

Takk for det! Hyggelig å høre dere ble fornøyde! Hjertelig velkommen igjen!❤️

Reisende som så på Alex’s Food Truck, så også på

Stavern, Larvik kommune

Har du vært i Alex’s Food Truck? Del dine erfaringer!