“Kommer tilbake!”
Anmeldelse av Alex’s Food Truck

Alex’s Food Truck
Vurdert som nr. 1 av 1 Smått og godt i Stavern
Beskrivelse: Gourmet Hot Dogs og grillspyd basert på lokale råvarer tilberedt på portugisisk, spansk og latinamerikansk vis. Her finner dere Hot Dogs av utvalgte kjøtt og fisk tilsmakt med passende krydder. Det er mulighet for å nyte Alex’s Hot Dogs ved bord og Take Away. Bienvenido a Alex’ Food Truck. Buen provecho
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god mat til en god pris. Vi var 10 stk som bestilte takeaway og alle var fornøyde. Stedet drives av ett hyggelig par. Anbefales!

Takk, simonwR2041ID
Alexis Rodrigues, Eier på Alex’s Food Truck, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2021

Takk for dette! Hyggelig å høre at alle ble fornøyde med maten! Velkommen igjen..☺️

Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Må alltid innom her da vi er i Stavern. Kjempegod mat. Rask servering og kjempehyggelig vertskap. Signaturpølse med mye spennende tilbehør og et inferno av smaker.

Takk, dirut67

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Velkommen igjen neste sommer!

Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Utrulig god mat.

Utrulig imponert maten som kommer fra den liten mat vogn. Veldig god soft is til dessert.
Håper dere får åpne sin egen lokal snart
Anbefaler.

Takk, Nor123nord

Takk for dette! Godt å høre at maten fylte ut alle dine forventninger! velkommen igjen.

Anmeldt 19. juli 2021

Vi var på ferie i Stavnern for noen uker siden. Etter å ha lest alle de fabelaktige anmeldelsene fra Alex´s food truck, endte vi opp med å avbestille et bordet vi hadde på en annen restaurant for å gå på Alex isteden. Vi er glad i gatemat fra alle verdenshjørner og hadde forventninger om snertne smaker.
Jeg spiser ikke kjøtt, og bestilte vegetarpølsa. Den hadde de ikke inne, men kokken sa at alternativ vegetar var scampi. Jeg spiser heldigvis sjømat og valgte den isteden, (og gadd ikke si fra på vegne av alle veggiser om at scampi ikke er vegetar. Det burde de vite selv.) Jeg ba om å en annen salat de hadde på menyen istedenfor den som egentlig fulgte med scampien, og de sa de at de skulle fikse uten problem.
Kjæresten min er glad i sterk mat og fikk anbefalt en pølse med hot saus. De bak disken fortalte ivrig at alt var hjemmelaget og at krydderet de brukte var spesialimportert fra Portugal. Vi var forventningsfulle!
Maten kom relativt raskt. Pølsa var helt vanlig grillpølse, lesset ned med noe som smakte som vanlige gatekjøkkensauser. Pommes fritesen var ikke spesielt god, og fremsto veldig lite hjemmelaget. Min scampi var ok grillet, men smakte piffikryddder og altfor salt. Og salaten de hadde lovet å endre på retten min, hadde de glemt. Den ble servert med isbergsalat. Det var ingenting uvanlig eller spesielt med denne maten, det smakte som billig gatekjøkkenmat. Vi var enormt skuffet. Så noen måtte si det - det er ikke spesielt god mat her, folkens. Fullstendig ordinært gatekjøkken.

2  Takk, Sisoll
Alexis Rodrigues, Proprietário på Alex’s Food Truck, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2021

Hei takk for at du kom innom og beklager ulempen.

vår gode popularitet vil ikke bli endret av din mangel på karbohydrater.

Men min anbefaling er at du går til butikken og kjøper becon beef svinekjøtt og lager deg en god grill fordi med mangel på karbohydrater som kroppen din har, lever du så frustrert at du går nedover gaten og snakker dårlig om alle restaurantene som besøk.

Det er ikke min feil at du kaller deg vegetarianer bare fordi du bare spiser ren kikerter og bruker kokosnøttolje i stedet for tannkrem og sjampo.

Ikke prøv å redde verden ved å spise kikerter når alt du vet hvordan du gjør er å drikke alkohol og røyke.

baconet vil hjelpe deg å leve lykkeligere.

Hjelp planeten ved å spise litt mer karbohydrater slik at du blir lykkeligere og la deg være en frustrert Person.

Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Kjempegod mat. Vi som spiste her var to voksne og to barn, alle likte maten. Vi fikk også veldig god service, med anbefalinger på hva vi burde velge på menyen.

Takk, 610marens

Takk for tilbakemelding! Velkommen igjen ved en senere anledning !

Reisende som så på Alex’s Food Truck, så også på

Stavern, Larvik kommune

Har du vært i Alex’s Food Truck? Del dine erfaringer!