“Nydelig mat, topp service”
Anmeldelse av Alex’s Food Truck

Alex’s Food Truck
Vurdert som nr. 1 av 1 Smått og godt i Stavern
Beskrivelse: Gourmet Hot Dogs og grillspyd basert på lokale råvarer tilberedt på portugisisk, spansk og latinamerikansk vis. Her finner dere Hot Dogs av utvalgte kjøtt og fisk tilsmakt med passende krydder. Det er mulighet for å nyte Alex’s Hot Dogs ved bord og Take Away. Bienvenido a Alex’ Food Truck. Buen provecho
Anmeldt 7. august 2021

Gourmet-pølser mm. Overraskende smakfullt og mettende måltid. Vi kommer tilbake neste sommer! Anbefales! Obrigado!

Takk, TineH140

Anmeldt 1. august 2021

Spennende gourmet pølser med mye forskjellig tilbehør. Helt topp hvis man er ute etter et enkelt og lettvint måltid! Stort utvalg og gode priser! Varmt anbefalt!

1  Takk, 122kail
Anmeldt 24. juli 2021

Vi var to familier på 8 personer som spiste her etter at alle de andre restaurantene var fullbooket. Det var vi glade for, for det utrolig god mat her. Enkel mat med spennende smaker. Kjøttet var veldig saftig. Veldig god service av den skjønne damen som jobbet der. Anbefales!

Takk, maggieh177
Alexis Rodrigues, Eier på Alex’s Food Truck, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2021

Tusen hjertelig takk for tilbakemelding! Velkommen tilbake neste sommer!

Anmeldt 21. juli 2021

Veldig gode kylling spyd og biff spyd raskt og enkelt:)
Store softis og kule is med masse strøssel!!

Takk, theanataliee

Tusen takk for det! Dette setter vi stor pris på ! Håper en gjensyn.☺️

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god mat til en god pris. Vi var 10 stk som bestilte takeaway og alle var fornøyde. Stedet drives av ett hyggelig par. Anbefales!

Takk, simonwR2041ID

Takk for dette! Hyggelig å høre at alle ble fornøyde med maten! Velkommen igjen..☺️

Reisende som så på Alex’s Food Truck, så også på

Stavern, Larvik kommune

Har du vært i Alex’s Food Truck? Del dine erfaringer!