“To gode og tre smakløse ”
Anmeldelse av Kaikanten Streetfood

Kaikanten Streetfood
Vurdert som nr. 5 av 19 Restauranter i Stavern
Beskrivelse: The Grill Pit presenterer street food fra flere verdensdeler med hovedfokus på det Mexikanske.
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Familien åt middag her, to vaksne og to små. Barnemenyen var ganske kjedeleg og vanleg, unntaket var quesadillas, som var ein hit hjå minsten. Storungen valte burger. Båe fekk med ein rikeleg med pommes frites, heldigvis, men det skal eg kome tilbake til.
Me vaksne kjøpte ein av kvar av dei fem tacoane som var på menyen. Servitøren, som var hyggeleg, sa at tre tacoar var for dei som var særs svoltne. Difor delte me to, alle dei fem. To av dei fem var gode, pulled pork og biff. Dei tre siste smakte lite eller ingenting. Mest skuffa var me nok av scampien og storleiken på tacoane. 2,5 taco var ikkje nok mat for korkje meg eller kona. Da var det godt at ungane fekk store mengder pommes-frites, så me åt oss mette på barneporsjonane.

Takk, Ingar Eftedal H

Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Sykt gode tacos :-) spesielt scampi, biff og pulled pork. Hyggelige servitører og rask service. Veldig fin beliggenhet på brygga. Kan virkelig anbefales :-)

Takk, vildeea
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

En av de bedre street food-tacoene jeg har fått i Norge. Spesielt de med scampi eller biff. Hyggelig personnel og rask service.

Takk, 273eirikj
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Morsomt med Street Food i vannkanten. Unik maritim beliggenhet i Stavern Gjestehavn med fortøyning like ved bord. Svært sjarmerende og hyggelig service. Morsom og god meny. Anbefales.

Takk, trondlever
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Lunsj i Stavern. Streetfood inspirert og full av smak. Burger av høy klasse. Anbefales ved et besøk i Stavern.

2  Takk, Jan Tore E

Reisende som så på Kaikanten Streetfood, så også på

Stavern, Larvik kommune

Har du vært i Kaikanten Streetfood? Del dine erfaringer!