“God mat”
Anmeldelse av Kaikanten Streetfood

Kaikanten Streetfood
Vurdert som nr. 5 av 19 Restauranter i Stavern
Beskrivelse: The Grill Pit presenterer street food fra flere verdensdeler med hovedfokus på det Mexikanske.
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god mat! Alle spiste forskjellig Taco å alle var fornøyde. Hyggelig personal som var borte ved bordet ofte. Eneste jeg kunne ønske meg her på menyen var en god Margarita. Anbefaler dette stedet for alle aldersgrupper.

Takk, mariannea190

Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Veldig bra mat og god service! En passe stor meny med gode retter til både store og små. Stort pluss for tegnesaker og popcorn til barna! Hyggelig og serviceinnstilt betjening.

Takk, 320mariusj
Anmeldt 30. juni 2021 via mobile enheter

Meget deilig og enkel mat. Mange gode smaker og deilig tilbehør. Fine porsjoner for de fleste. Anbefales når en passerer Stavern.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Fredeflu
Anmeldt 23. juni 2021 via mobile enheter

Vi spiste nachos og taco med biff og med pulled pork. Maten var absolutt nydelig, beliggenheten er flott og servitøren var veldig hyggelig og oppmerksom. Hit kommer vi helt klart tilbake

Takk, 803siljel
Anmeldt 21. juni 2021

Var innom her for en lunsj. Ble møtt av en hyggelig servitør som viste oss ledig bord på uteserveringen. Fikk raskt bestilt mat og drikke. Vi spiste bare Taco, denne var veldig god. Vi hadde carnitas, El jefe og pollo loco. Midt under lunsjen fikk vi et uheldig møte med Gunnar (den kjente måken i området). Gunnar sendte en biologisk bombe rett på oss. Da denne bomben ble droppet på oss, tok servitørene godt vare på oss, og vi flyttet inn og fikk ny mat og drikke. Utmerket service! Tipp topp tommel opp!

1  Takk, TorkjellHB

Reisende som så på Kaikanten Streetfood, så også på

Stavern, Larvik kommune

Har du vært i Kaikanten Streetfood? Del dine erfaringer!