“Ok mat, men treg servering”
Anmeldelse av Kaikanten Streetfood

Kaikanten Streetfood
Vurdert som nr. 5 av 19 Restauranter i Stavern
Beskrivelse: The Grill Pit presenterer street food fra flere verdensdeler med hovedfokus på det Mexikanske.
Anmeldt 17. juli 2021

Maten var ok nok, men alt måtte ventes på. Vi hadde ikke tålmodighet nok til ta dessert. Så vi gikk.

Takk, basth2021

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Ekstremt sen servering , feil mat ble levert, råe vildreker i tacolompa, grusom mojito . Ølen var god, servitør som var hyggelig å prøver etter beste event å redde ett kjøkken som var en katastrofe

Takk, kjetilgo
Anmeldt 13. juli 2021

Hyggelig servitør. Men….. små porsjoner, som ikke mettet. Spiste Taco og pulled pork burger. Fikk feil mat, kald mat, men på 3dje var det ok. Maten var ingen høydare
Blir nok ikke en favoritt, men for all del et fint sted

Takk, Bentebjo
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god mat! Alle spiste forskjellig Taco å alle var fornøyde. Hyggelig personal som var borte ved bordet ofte. Eneste jeg kunne ønske meg her på menyen var en god Margarita. Anbefaler dette stedet for alle aldersgrupper.

Takk, mariannea190
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Veldig bra mat og god service! En passe stor meny med gode retter til både store og små. Stort pluss for tegnesaker og popcorn til barna! Hyggelig og serviceinnstilt betjening.

Takk, 320mariusj

Reisende som så på Kaikanten Streetfood, så også på

Stavern, Larvik kommune

Har du vært i Kaikanten Streetfood? Del dine erfaringer!