“Midt på treet!”
Anmeldelse av Kaikanten Streetfood

Kaikanten Streetfood
Vurdert som nr. 5 av 19 Restauranter i Stavern
Beskrivelse: The Grill Pit presenterer street food fra flere verdensdeler med hovedfokus på det Mexikanske.
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig betjening, rask servering av drikke og mat. På Pulled Pork burgeren savnet jeg noe til søtpotet chipsen, tacoen var også helt ok+. Barnemenyen og maten som ble servert kunne vært noe sprekere, men det er ikke alltid lett å treffe på barnemenyer. Alt i alt midt på treet fornøyd.

Takk, 893christerj

Anmeldt 25. juli 2021

Alltid hyggelig å komme tilbake hit, personalet er vennlig, kjempe god mat og det synes jeg er den beste opplevelsen man kan få i Stavern!
Anbefales på det sterkeste! ⭐⭐⭐⭐⭐

Takk, AnettePridane
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Overraskende god mat og god service. Hyggelig servitør tok oss imot og kom raskt med menyen (og sine anbefalinger). Bestilt drikke kom etter få minutter, og ‘forrettene’ vi bestilte kom også raskt på bordet. Etter p ha kost oss med snacks’et i et kvarters tid kom hovedrettene. Alt smakte til over forventningene, og Paula var en påpasselig, blid og hyggelig servitør. All honnør til henne og stedet - kan virkelig anbefales.

2  Takk, bjalau
Anmeldt 23. juli 2021

Er egentlig bare trist når en TROR en må booke bord på Kaikanten/The Grill Pit i Stavern til kl 20 en fredag kveld midt i fellesferien da vi fikk så god burger i fjor sommer, spesielt siden det også er smokk fullt ellers i Stavern.. - og da i tillegg servere karbonade fra Rema eller noe på barnemenyen... Ganske god taco - men beklager, dette var en trist opplevelse.

Takk, Sydentur2012
Anmeldt 19. juli 2021

Personalet var hyggelig og imøtekommende. Men maten stod absolutt ikke til forventningene, eller prisen. Mest skuffende var kanskje burgeren fra barnemenyen, som bestod av hamburgerbrød og en tørr karbonade. Ingen salat etc. Pommes frites var gode. Burgeren var nærmest rå og smakløs (Bestilte godt stekt). Pulled pork sandwich hadde store mengder rent fett og smakte skuffende lite.

Takk, 553kjersti

Reisende som så på Kaikanten Streetfood, så også på

Stavern, Larvik kommune

Har du vært i Kaikanten Streetfood? Del dine erfaringer!