“Kjempegod sushi”
Anmeldelse av Stavernsushi

Stavernsushi
Vurdert som nr. 10 av 19 Restauranter i Stavern
Beskrivelse: Stavern sushi er stolt over å selge sushi i Staverns vakre gater, vi tilbyr sushi med god kvalitet og hyggelig kundeservice. Vi ønsker dere velkommen til oss i Skippergaten 6c. Opplev Staverns hyggelige stemning og den flotte utsikten ut mot havet.
Anmeldt 28. juli 2021

Kjempegod sushi, og personalet yter god service. Liker at jeg kan bestille via nettet. Alle de rettene vi har testet har vært ferske og pent tilberedt.

1  Takk, 889camillah
Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Tok 2 forskjellige sushi retter, bedre enn de fleste man har spist før. Spennende smaker, en positiv opplevelse! Gleder meg til neste gang. Hyggelig betjening!

1  Takk, RagneS4

Reisende som så på Stavernsushi, så også på

Stavern, Larvik kommune

Har du vært i Stavernsushi? Del dine erfaringer!