“En skuffelse uten sidestykke! Styr unna - dessverre”
Anmeldelse av W / Lounge

W / Lounge
Vurdert som nr. 18 av 19 Restauranter i Stavern
Beskrivelse: Bryggerestaurant i Stavern
Beskrivelse: Bryggerestaurant i Stavern
Anmeldt 11. juli 2021

Det startet veldig bra når vi kom i dag litt før kl. 15. vi fikk bestille fort og fikk raskt drikke servert. Hyggelig betjening. Vi hygget oss i sola og mens vi ventet på maten snakket vi om hvor godt første inntrykk vi fikk av stedet. Men.. det stoppet dessverre der. For det varte og rakk og ingen mat kom. Vi hadde bestilt tre dirty fries og en Cæsar salat, så det skulle ikke ta så lang tid å lage. Nabobordet satte seg ned et kvarter etter oss, de fikk mat før oss.
Når det hadde gått 50 minutter fra vi bestilte uten å ha fått mat spurte vi den engelsk talende servitøren om vi snart fikk mat, han svarte avfeiende og surt uten å se på oss en gang «its coming». Det gikk enda ca 10 minutter før maten kom. Når vi da endelig fikk maten var dette også dessverre en skuffelse. Når du betaler 199kr for en salat så forventer jeg faktisk å få noe mer enn 4 tynne kyllingbiter og et hint av bacon (jeg telte 5 hele bittesmå biter der….) Dirtyfriesen var også kald(!). En av tre var varm. Det var også en vesentlig forskjell i mengde på tallerken på de tre frisene og det er jo heller ikke greit.
Dette er ikke en standar en bryggerestaurant i Stavern sentrum kan være kjent med. Trist førstegangsopplevelse dessverre.

2  Takk, jeanettekD8566CD

Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Et fint sted å ta noen drinker. Vi var 6 personer som bestilte pizza, blåskjell og burger. Alt var helt ok, ikke noe mer. Min pizza var ganske bløt. Strawberry daiquiri var litt smakløs og smakte svak jordbær med knust is. Håper dette stedet blir bedre etterhvert da det er en veldig fin beliggenhet.

1  Takk, ellen_svh
Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Hvor var servitøren.? Borte vekk. Etyer at maten var servert var servitøren borte. Måtte gå til disken hver gang vi skulle bestille.

Takk, catherin l
Anmeldt 1. juli 2021 via mobile enheter

Servicen var helt krise. Måtte vente VEEELDIG lenge på oppmerksomhet fra kelnerne for å få bestilt, enda lengre for å få maten. Vi var to stk og maten vår kom med et kvarters mellomrom - bestikk kom aldri. Lettbrus var de tomme for, og de spurte ikke en eneste gang om hvordan maten smakte, om vi ville ha vann eller lignende, Pizzaen var god, BBQ-ribbs var god, men til nesten 300kr var det en latterlig liten porsjon. Regninga måtte vi også spørre om selv.
Hyggelig plassering, men merkelig dårlig service.

Dato for besøk: mai 2021
2  Takk, DayTrip13940039025
Anmeldt 1. juli 2021

Hadde gledet oss i flere år til at det skulle bli serveringssted her igjen, og var helt klare på at når Wassilioff har startet opp W / Lounge her – så må vi spise lunsj her! Det blir ikke nødvendigvis noe vi gjentar.
Bordene var så trangt plassert, at de ved nabobordet (kun 2, vi var 4) flyttet seg over på én side – det ble for trangt rygg mot rygg. Plantene langs ytterkanten var plast – fyttirakkern, hvor billig skal det være????
Det forventes at man scanner en QR-kode for å bestille digitalt, men ihvertfall klarte ikke min QR scanner å få opp noe som helst. Første servitør som skulle ta servering klarte det ikke på I-paden sin – hentet en kollega....
På menyen sto det bl.a. Club Sandwich, noe som ofte er en høydare....men nei, den hadde de sluttet med fordi det tok så lang tid å lage. Slå den dere – her snakker vi altså kun Fastfood! Men, nå noen uker senere står den fortsatt på menyen, i hvert fall på nettet.
Vi spurte om husets hvitvin var tørr – men fikk til svar at «jeg drikker ikke alkohol, så det vet jeg ikke». Da jeg hevdet at det å kunne besvare det spørsmålet bør være noe av det viktigste ...... så fikk jeg kun et skuldertrekk – ingen mine til å spørre en kollega.
Mat og drikke:
To spiste Fish&Chips. Sa den var helt grei, men man forventet vel chips laget av ekte potet, ikke «potetmos-chips»
To spiste Cæsarsalat. Så kjempelekkert ut, men veldig lite smak. Ikke engang parmesanen var å kjenne – og krutongene, som var på størrelse med store Yatzyterninger var så harde at de knapt kunne tygges.
Husets hvite viste seg å være en grei Chardonnay, husets rosé ble omtalt som ikke særlig god, kunstig – sikkert råbillig i innkjøp, pilsen var som den skulle være, men hvorfor Hansa fra Bergen istedetfor noe mer lokalt????
Prisnivå: For høyt målt mot kvalitet og mengde mat!
Service: Uprofesjonell, ikke videre vennlig, dårlig til å informere (dårlig produktkunnskap).
Dette passer seg ikke for Wassilioff! Anbefaler en total makeover av seating, meny, kjøkkensjef og opplæring av personale. Vi kjenner til mange gode alternativer i Stavern, samt bikke minst Seilerhytta i Viksfjord, så det blir lenge til vi våger oss til W / Lounge igjen.

1  Takk, Erik M

Reisende som så på W / Lounge , så også på

Stavern, Larvik kommune

Har du vært i W / Lounge ? Del dine erfaringer!