“Flott”

Vurdert som nr. 18 av 19 Restauranter i Stavern
Beskrivelse: Bryggerestaurant i Stavern
Beskrivelse: Bryggerestaurant i Stavern
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Vært å spist her 2 ganger siden de åpnet. Fiskesuppe den ene gangen som var helt nydelig! Andre gangen hadde jeg pizza som også var veldig god. Ser flere klager på service men kjenner meg ikke igjen i det! Veldig hyggelige servitører ☺️ Kan trygt anbefales!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, 914linns

Anmeldt 11. juli 2021

Det startet veldig bra når vi kom i dag litt før kl. 15. vi fikk bestille fort og fikk raskt drikke servert. Hyggelig betjening. Vi hygget oss i sola og mens vi ventet på maten snakket vi om hvor godt første inntrykk vi fikk av stedet. Men.. det stoppet dessverre der. For det varte og rakk og ingen mat kom. Vi hadde bestilt tre dirty fries og en Cæsar salat, så det skulle ikke ta så lang tid å lage. Nabobordet satte seg ned et kvarter etter oss, de fikk mat før oss.
Når det hadde gått 50 minutter fra vi bestilte uten å ha fått mat spurte vi den engelsk talende servitøren om vi snart fikk mat, han svarte avfeiende og surt uten å se på oss en gang «its coming». Det gikk enda ca 10 minutter før maten kom. Når vi da endelig fikk maten var dette også dessverre en skuffelse. Når du betaler 199kr for en salat så forventer jeg faktisk å få noe mer enn 4 tynne kyllingbiter og et hint av bacon (jeg telte 5 hele bittesmå biter der….) Dirtyfriesen var også kald(!). En av tre var varm. Det var også en vesentlig forskjell i mengde på tallerken på de tre frisene og det er jo heller ikke greit.
Dette er ikke en standar en bryggerestaurant i Stavern sentrum kan være kjent med. Trist førstegangsopplevelse dessverre.

2  Takk, jeanettekD8566CD
Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Et fint sted å ta noen drinker. Vi var 6 personer som bestilte pizza, blåskjell og burger. Alt var helt ok, ikke noe mer. Min pizza var ganske bløt. Strawberry daiquiri var litt smakløs og smakte svak jordbær med knust is. Håper dette stedet blir bedre etterhvert da det er en veldig fin beliggenhet.

1  Takk, ellen_svh
Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Hvor var servitøren.? Borte vekk. Etyer at maten var servert var servitøren borte. Måtte gå til disken hver gang vi skulle bestille.

Takk, catherin l
Anmeldt 1. juli 2021 via mobile enheter

Servicen var helt krise. Måtte vente VEEELDIG lenge på oppmerksomhet fra kelnerne for å få bestilt, enda lengre for å få maten. Vi var to stk og maten vår kom med et kvarters mellomrom - bestikk kom aldri. Lettbrus var de tomme for, og de spurte ikke en eneste gang om hvordan maten smakte, om vi ville ha vann eller lignende, Pizzaen var god, BBQ-ribbs var god, men til nesten 300kr var det en latterlig liten porsjon. Regninga måtte vi også spørre om selv.
Hyggelig plassering, men merkelig dårlig service.

Dato for besøk: mai 2021
2  Takk, DayTrip13940039025

Reisende som så på W / Lounge , så også på

Stavern, Larvik kommune

Har du vært i W / Lounge ? Del dine erfaringer!