“Bookingsystem fungerer ikke”

Vurdert som nr. 18 av 19 Restauranter i Stavern
Beskrivelse: Bryggerestaurant i Stavern
Beskrivelse: Bryggerestaurant i Stavern
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Ikke fungerende booking system. Bestilt bord til 7, fått bekreftelse og påminnelse dagen før besøk skulle vært. De ringer fra restauranten samme dag som bookingen er, og sier at restauranten er stengt!

Takk, mettey2021

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Først hadde de rotet med bestillingen, men de klarte å finne to bord til oss.

Det var mye folk, og servitørene klarte ikke å følge opp. Bestillinger ble glemt. Vi måtte purre både på vin og ekstra småretter.

En i følget fikk kald fiskesuppe, to ganger. Ellers var maten ok. Fiskesuppa under snittet, og tynn i smaken. Burgerne gode. Pizzaen ok, men heller ikke mer.

Som et travelt sommersted forventer man ikke gourmetmat, men dette var ingen høyeste. Servicen burde også vært bedre.

Takk, torem988
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Laaang ventetid bare for å få noe å drikke.
Etter en halv time fikk vi endelig ett glass og måtte vente enda lenger på det andre glasset.
Bestilte blåskjell med pomnes frites.
Blåskjellene var grå og uappetitelige mens pommes frites var noen kalde seige greier.
Helt elendig service og dårlig mat.
Klager sjeldent eller aldri på mat, men dette var en skuffende opplevelse på alle måter.

Takk, Passport40074
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Skuffende opplevelse, hadde større forventninger til Wassiliof.
Vi var fire voksne og to barn på lunsj.
Maten kom før drikken, en av oss fikk ikke drikken før vi var ferdig spist. Da hadde vi spurt et par ganger, siste gang fikk vi til svar at vi ikke kunne forvente oss rask servering når det bare var to servitører på jobb! Som om det var vår feil, det er vel opp til ledelsen å ha nok ansatte på jobb midt i fellesferien i Stavern. Det kan da ikke komme som et sjokk at det er sommergjester som ønsker mat i ferien??
Rekesmørbrødet hadde masse TØRRE reker, en dæsj majones og smakte ingenting. Cæsar salaten hadde tre små og tynne biter kylling og smakte tamt.
Vi håper de tar tak i kvaliteten på mat og service, for lokale og beliggenhet er glimrende.

Takk, cathrine158
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

For en skuff ! Gav stedet ny sjanse etter en tidligere kaotisk opplevelse. Kunne det bli verre? jA! Service er et fremmedord, feil vin, usynkron servering av mat, bare tull det hele, Aldri mer!

Takk, RagneS4

Reisende som så på W / Lounge , så også på

Stavern, Larvik kommune

Har du vært i W / Lounge ? Del dine erfaringer!