“God service”

Café Olivia
Vurdert som nr. 6 av 18 Restauranter i Stavern
Kjøkken: Kafé
Anmeldt 30. desember 2018 via mobile enheter

Vi var på tur i Stavern søndag 30 desember og trodde det ikke var åpent men det var det. God kaffe, kake og te. Ei ansatte gikk rundt i lokale gikk rundt i lokale å spurte om påfyll av kaffe. Uten å ha noe eksta. God Service er det. Ansatte var høflige og vi kommer igjen

Takk, 894hannes

Anmeldt 24. august 2018 via mobile enheter

Hyggelig sted, gode stoler og noen bord utenfor. Valgte å sitte ute. Betjening veldig serviceinnstilt, nøt kaffen

Dato for besøk: juli 2018
Takk, tovei2015
Anmeldt 20. september 2017 via mobile enheter

Stedet byr på god og varm atmosfære,med rimelige priser og bra utvalg av mat og småretter.
Betjeningen er MEGET serviceinnstilt og det oser av sjarm og varme. Både lokalet (blanding av gamle og nye møbler i ulike settinger) og stedet er et godt og flott møtested.
Anbefales!

Dato for besøk: september 2017
1  Takk, Khonkaenfan
Anmeldt 18. juni 2017 via mobile enheter

Koslig kafe med god mat og rask service. Vi satt ute og spiste på fortauet siden været var så flott. Vi spiste baguetter - en med serranoskinke og eggerøre og en med roastbeef. Velsmakende med mye mat og fyll i begge! Kan anbefales!

Dato for besøk: juni 2017
Takk, Pusen12
Anmeldt 23. mai 2017

Sittesteder ute og inne. Supert sted for en kaffe eller lunsj. Ligger sentralt til i Stavern. Du kan og kjøpe litt eksklusive matgaver.

Dato for besøk: mars 2017
Takk, Pinkdolphine2014

Reisende som så på Café Olivia, så også på

Larvik, Larvik kommune

Har du vært i Café Olivia? Del dine erfaringer!