“Nydelig hjemmelaget mat”

Skipperstua Restaurant
Vurdert som nr. 12 av 19 Restauranter i Stavern
Kjøkken: Pizza
Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Utrolig god mat og ikke minst drikke.
Hyggelig og service innstilt personal.
Kort ventetid. Flott uteservering

Dato for besøk: august 2018
2  Takk, AshildBrestrup

Anmeldt 7. november 2018

Her er et sted med kjempegod mat og du får masse mat. Hyggelig atmosfære. Lett og finne frem til og nesten midt i byen.vel vert et besøk.

Takk, HildeG144
Anmeldt 11. oktober 2018 via mobile enheter

Det var høstferie og skipperstua hadde høsttilbud på pizza. Litt ventetid men det informerte de om. Så det var flott. Alltid god service og blide servitører. Masse folk. Kommer igjen

Takk, 894hannes
Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

2 stk spiste fiske supe, den var kokt alt for lenge. Jeg spiste hamburgeren den var også tør og stekt for lenge. Ungene spiste pizza, den var helt og.

Så dette er et sted for pizza og øl. Ikke vært den prisen. Verken kvaliteten på mat eller service.

Dato for besøk: august 2018
2  Takk, larsk305
Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Besøkte sammen med mann og et barn. Fikk et koselig bord inne og en hyggelig servitør. Bestillingen gikk fort unna, men der stoppet det positive.

Biffen var veldig seig, fikk TORO bernaise. Prøvde i ti minutter å få påfyll av drikke (satt tre meter unna baren/hentested så alle servitørene gikk forbi, men overså oss selvom jeg prøvde å få blikkkontakt og rekke ut hånda. Måtte til slutt rope på ei som sa hun skulle ordne det. Hun gikk ut og hjalp noen andre ute. Gav henne noen minutter og gikk så opp til baren selv for å etterspørre påfyll. Sa jeg hadde ventet lenge.

Ei dame som virket som lederen av laget kom med de til bordet og slang surmegga til meg at « det står tre minutter på lappen så det kan ikke være så lenge du har ventet». Det er bare ikke ok oppførsel, og i alle fall ikke av lederen. Hun fikk beskjed om at jeg hadde ventet lenge før jeg gikk opp selv for å etterspørre og at det var lov å kikke bort på oss en gang i blant for å se om vi hadde det vi trengte. Hun snudde bare ryggen til og gikk. På dette tidspunkt hadde jeg rukket å spise opp maten uten drikke til så den ble overflødig når den først kom.

Desserten ble ikke tatt der for å si det sånn, og vi kommer ikke tilbake.

Dato for besøk: juli 2018
2  Takk, annemaim2016

Reisende som så på Skipperstua Restaurant, så også på

Har du vært i Skipperstua Restaurant? Del dine erfaringer!