“Perfekt på en solfull sommerdag”
Anmeldelse av Skipperstua Restaurant

Skipperstua Restaurant
Vurdert som nr. 12 av 19 Restauranter i Stavern
Kjøkken: Pizza
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Besøkte Stavern på en veldig varm dag og byen var full med folk. Når lunsjtid meldte sin ankomst var det ikke bare bare å finne plass, men Skipperstua sine store parasoller fristet oss inn. De som jobbet der bar noe preg på at det var mye folk, men vi følte oss likevel godt sett. Bestilte rekesmørbrød, og det var veldig enkelt (loff, majones, salat og noen agurkskiver) men godt, og fylt med masse reker. Min kjæreste bestilte burger og var fornøyd med denne. Bestilte ekstra fries da smørbrødet ikke var så stort. Alt i alt fornøyd med maten. Vanlige restaurantpriser i Norge, noe som betyr litt dyrt.

Takk, selmashilleren

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Ok sted. Grei og raskt tilbud om drikke og meny. Tok litt tid med maten, men det var ganske mye folk. Følte at det godt kunne vært bedre vasket med hensyn til corona. Barnestolen var ikke rengjort. 4 voksne og to små barn koste seg likevel med mat og drikke. God pizza, fiskesuppe og nachos. Min Strozzapretti m bacon var ok men baconet smakte litt rart. Mulig det var litt godt stekt. Jeg ble faktisk syk i løpet av natten med oppkast og diaré. Ingen andre ble syke, så tanken er jo at min mat inneholdt noe som ikke var bra.

Takk, KaiStick
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Veldig uoppmerksom og distrahert betjening.
Forståelse for at servitørene er unge og sikkert nye i bransjen, men nå er sesongen på hell og de har hatt flere uker på seg til å lære basic kundeservice.
Maten var grei men ikke imponerende.
Velger nok ikke dette stedet igjen.

Takk, sveinehol
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Vi var dessverre veldig skuffet. Servicen var fraværende. Det skyldes at de ansatte var veldig stresset og det var null struktur på det. Det var altså ikke de ansatte sin skyld, de gjorde så godt de kunne. Maten var under enhver kritikk. Bestilte indrefilet medium stekt, men den var kremert. Sausen var brent og uspiselig. Potene var frosne i midten og også uspiselig. Vår datter bestilte barnehamburger. Det var to tørre burgerbrød med en kjøttkake. Ikke noe tilbehør, dressing, ketsjup, ingenting. Så dette er ikke et sted vi vil dra tilbake til

Takk, ErlendWiborg
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Spiste hamburger som kun inneholdt en gjennomstekt puck og tørt brød. Prisene var meget høye når du ser på kvaliteten. Nydelig beliggenhet og fint personale, så trist at maten er så dårlig.

Takk, NathanWhitfield

Reisende som så på Skipperstua Restaurant, så også på

Har du vært i Skipperstua Restaurant? Del dine erfaringer!