“Nydelig mat!”

Solplassen cafe og Kolonial AS
Vurdert som nr. 4 av 19 Restauranter i Stavern
Anmeldt 2. august 2021

Maten her er veldig god! Pizzaen var god i juni, men i juli ble den for godt stekt... Servitørene er veldig hyggelige, men man må vente lenge. Virker som at de alltid er 1 servitør for lite. Men maten veier opp for det meste!

Takk, Newbie1979

Anmeldt 6. september 2020

Da juliværet var i godlaget satt vi ute blant bugnende, velstelte blomster i store blomsterkasser. Verten kom raskt på plass, smilende og hyggelig, og mat og drikke ble bestilt. Og for en opplevelse! Fjorten dager senere var vi på plass igjen, og nok engang kunne vi glede oss over nydelig mat! Vi gleder oss allerede til neste sommer!

1  Takk, gros955
Anmeldt 1. september 2020

Vi ble anbefalt denne restauranten og det var veldig vellykket , hyggelig betjening og nydelig mat. Biffen var meget smakfullt og godt tilberedt . Anbefales !!!!

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, Perkristian
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Rolig atmosfære og nydelig mat. Servicen var upåklagelig. Vi spiste pasta med scampi, lammecarrè og biff. Alt stod til terningkast 6. Tiramisu og sjokoladefondant til dessert absolutt verdt et besøk!

Dato for besøk: august 2020
Takk, 1234KathrinE
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god service, og ikke minst god mat! Biff som var i beste kvalitet og skalldyr anbefales på det sterkeste!!

Takk, dagarvet2018

Reisende som så på Solplassen cafe og Kolonial AS, så også på

Stavern, Larvik kommune

Har du vært i Solplassen cafe og Kolonial AS? Del dine erfaringer!