Vakkert

Fint sted å rusle tur. Ligger rett ved hotellet vi bodde på. Fint å vandre gjennom og ned til... les mer

Anmeldt 1. november 2020
QExcellent
Oslo, Norge
Flott uansett årstid

Anmeldt 25. oktober 2020
894hannes
Skien, Norge

Anmeldt 1. januar 2021

Litt interressant, dette er en miltærleir fra Tordeskiolds tid , men i desember er alt stengt der, men det er fint å gå en tur og ta en titt

Dato for opplevelse: desember 2020
2  Takk, slator2014
Anmeldt 1. november 2020 via mobile enheter

Fint sted å rusle tur. Ligger rett ved hotellet vi bodde på.
Fint å vandre gjennom og ned til vannet. Historiske bygninger. Det meste var stengt nå men sikkert livlig om sommeren

Dato for opplevelse: november 2020
4  Takk, QExcellent
Anmeldt 25. oktober 2020 via mobile enheter

Flott naturområde uansett årstid. Vi var her en skikkelig høstdag. Godt tilrettelagt for alle aldere. Godt fottøy og varmt tøy så kommer manlangt.

Dato for opplevelse: oktober 2020
1  Takk, 894hannes
Anmeldt 18. september 2020 via mobile enheter

Det gamle og store verftsområdet ligger ned mot sjøen i Stavern, bygningene er godt vedlikeholdt og området er tilrettelagt for spaserturer og lufting av hund. Kunstnere har laget statuer som står ute og mange har utstillinger i de gamle kasernene.

Dato for opplevelse: september 2020
2  Takk, Kjeros
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Stort og fint område med alt fra strand, restauranter, kunstnere med utsalg og historiske bygg. Stavern historielag holder også til på området. På sommerstid arrangeres det også konserter på området.

Dato for opplevelse: juli 2020
3  Takk, mortenp_norway