“Gode smaker en sen kveld med litt fraværende servitører”
Anmeldelse av Restaurant Excellencen

Kjøkken: Sjømat, Norsk
Middagsalternativer: Buffet
Middagsalternativer: Buffet
Anmeldt 19. juli 2020

Vi var seks som skulle ha litt av hvert, og fikk bestilt. Vinservering tok meget kang tid, selv med få gjester. Torsk var slutt, og det ble kveite i stedet. Kamskjellene var delikate, perfekt tilberedt med overraskende Tørr hvit fra New Zealand (!) Gravlaks var også meget delikat gravet med akevitt, og carpaccio var litt tørr i tilbehøret - burde hatt noe god olje ved siden av.

Hovedrettene kom også i behagelig avstand til forrettene, og dåhjort var praktfull. Kveita litt varierende saftighet. Den ene var rett og slett tørr og delvis hardnet. Etter dette så vi ikke servitørene igjen. Vi ønsket en runde til med rødvin(Ripasso) og mer vann, og når vi en servitør kom tilbake og vi spurte, så forsvant denne igjen for en god stund, for så å komme tilbake med beskjed om at denne vinen var de tom for.... da var vi ferdige med maten, men han tilbød ikke noe annet. Vi rakk ikke å spørre før han gikk. Mulig de ville stenge og komme seg hjem? Hyggelig hadde vi det, og selskapet satt fint ved vindu og hadde Citadellet rett ut. Godt fornøyde, men kunne godt vært litt mer oppmerksomme på hvor gjestene er i programmet. Spurte heller ikke om dessert, så vi diskuterte det, men lot det være.

1  Takk, petteranthon

Anmeldt 7. februar 2020

Forrett. Gravlaks med pepperrotkrem og rogn. Hovedrett: Stekt villkveite, perfekt tilberedt, førsteklasses service!

Dato for besøk: februar 2020
Takk, Knut K
Anmeldt 5. juni 2019

Her er det bare å ta turen inn9m for god lunsjbuffé. Kald eller varm mat og super dessert. Gled dere. Kr 245 pr person,,!!!!

Dato for besøk: mai 2019
Takk, Milo B
Anmeldt 6. februar 2019

3-retters meny med vinpakke en lørdagskveld i februar. En hyggelig opplevelse. Nydelig mat. Rask servering og vi ble gode og mette.

Dato for besøk: februar 2019
1  Takk, VNordmann
Anmeldt 4. februar 2017 via mobile enheter

På jentetur til Stavern, fikk vi servert en nydelig 3-retters av en svært hyggelig betjening. Det var en svært rolig og behagelig stemning i lokalet gjennom hele måltidet

Dato for besøk: februar 2017
Takk, Lene R

Reisende som så på Restaurant Excellencen, så også på

Stavern, Larvik kommune

Har du vært i Restaurant Excellencen? Del dine erfaringer!