“Kveite”

Restaurant Excellencen Hotel Wassilioff
Vurdert som nr. 2 av 19 Restauranter i Stavern
Anmeldt 1. august 2021

Skuffende opplevelse av min middagsrett på et ellers opplevelsesrikt hotell. Kokken prøvde å gjøre denne rettet altfor avansert. Det var smaker som ikke passet sammen. Sjampinjong og østerssopp til kveite !? Not. Grønnsakene ellers var ikke til å kjenne igjen. Småpotetene lå og svømte i smeltet smør i en skål ved siden av.

1  Takk, randiw581

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Fin beliggenhet - elendig service. Var på lounge wassiloff. Første gang for lunsj. Andre gang for drinker. Like elendig service. Når man omsider fikk kontakt men en (sur) servitør, var maten god, men . Servicen elendig! Anbefales ikke!

Takk, kjersti_norstebo
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Vi spiste søndagsbuffet - 2 voksne og 2 barn. Savnet et mitt mer barnevennlig innhold til barna. Veldig bra mat ellers. Tok lang tid mellom hver gang servitørene var ved bordet så satt uten drikke og med mye rot fra brukte asjetter osv.

Takk, Stinus165
Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde store forventninger til denne middagen. Hotellet og restauranten er ærverdige og fine. Da vi kom fant de ikke bestillingen vår, selv om vi hadde bestilt dagen før. Vi bestilte en fem-retters meny med vinpakke til. Maten var nydelig, men kundeservicen var utrolig dårlig. Når man bestiller en flere retters meny med vin til så forventet vi å bli fortalt hva vi ble servert og hva slags vin vi fikk til. Der fikk vi omtrent tallerkenen kastet på bordet før kelnerne forlot oss. Til hovedretten måtte vi etterlyse rødvinen som skulle følge med. Når desserten kom måtte vi vente på bestikk. Vi stusset også over at en liten sitronsorbet med vodka kan serveres som en av fem retter. Dette pleier ofte å bli servert i tillegg som en neutrilizer. Det ble en skuffende opplevelse. Veldig synd, for maten var veldig god.

Takk, DayTrip43409368528
Anmeldt 26. juni 2021 via mobile enheter

Ankom først restauranten, og fikk beskjed om at de bare hadde to smale bord ledige siden vi ikke hadde bestilt. Dette var forsåvidt ok, men synes ikke det var noe greit da det var masse ledige bord (med god plass) resten av kvelden som aldri ble brukt.

Bestilte kamskjell til forret, og oksekjake til hovedrett. Fikk hverken bestilt dessert eller snakket ferdig før den gretne servitøren snappet menyen ut av armene mine.
Satt 10 min ut i hovedretten med tomme glass, og fikk tilslutt tak i servitør for å be om en flaske rødt. Fikk ikke noe vinkart, bare en flaske iskald rødvin plassert på bordet.

Da vi var ferdige med hovedretten ville vi gjerne ha kaffe og dessert, men dette fikk vi aldri muligheten til å bestille. Vi satt i 55 minutter å ventet, og ingen av servitørene kastet et eneste blikk på oss. Vi endte med å forlate restauranten, for å gå å kjøpe dessert en annen plass. Dårligste kundeservicen jeg har opplevd noen gang, som i utgangspunktet er veldig synd, da maten var utrolig god.

Skjerpings på service her. Utrolig dumt for hotellets rykte. Overhørte også flere i løpet av oppholdet som klagde på dårlig service og sure servitører.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, 422hanne

Reisende som så på Restaurant Excellencen Hotel Wassilioff, så også på

Larvik, Larvik kommune

Har du vært i Restaurant Excellencen Hotel Wassilioff? Del dine erfaringer!