“Deilig middag. ”

Restaurant Excellencen Hotel Wassilioff
Vurdert som nr. 2 av 19 Restauranter i Stavern
Anmeldt 10. september 2021 via mobile enheter

Hyggelig og oppmerksom kelner. Vi spiste dådyrfilet og kveite. Nydelig tilberedt med godt tilbehør. Gode smaker. Hjemmelaget god karamellpudding til dessert.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Venture41464955476

Anmeldt 23. august 2021

Vi dro til Stavern for å se Statsraad Lehmkhul komme inn lørdag 14. august. Det var bestilt bord på Hotel Wassilioff til 9 personer og bordet sto klart når vi kom kl. 19.10. Etter en stund kom en servitør og la fra seg to menyer og to vinkart. Det synes vi var litt snaut til 9 personer, men etter en tid fikk vi bestilt maten, 2 forretter, 9 hovedretter og 8 desserter. Forrettene kom ganske raskt, men ingen hovedretter. Vi måtte vente i halvannen time før maten kom. Maten var veldig god, men da var vi så sultne at at alle glefset i seg hovedretten. Siden vi skulle rekke innseilingen av sommerbåten måtte dessertene avbestilles. Flere av de andre gjestene ga opp og gikk før de fikk servering. Under ventetiden fikk vi ingen forklaring, beklagelse eller kompensasjon for ventingen. Dette var for dårlig!

Takk, Anders254
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Vi spiste en 3-retters og den smakte helt fortreffelig. Det var en satt meny fordi det var et tilbud sammen med bookingen. Det er ikke alltid det er like vellykket, men her var det full klaff. Alle 3 rettene smakte fortreffelig og den så også delikat ut. Kelnerene var meget profesjonelle og hyggelige og kunne virkelig jobben sin. Restauranten er også delikat innredet. Anbefales.

1  Takk, 570julier
Anmeldt 1. august 2021

Skuffende opplevelse av min middagsrett på et ellers opplevelsesrikt hotell. Kokken prøvde å gjøre denne rettet altfor avansert. Det var smaker som ikke passet sammen. Sjampinjong og østerssopp til kveite !? Not. Grønnsakene ellers var ikke til å kjenne igjen. Småpotetene lå og svømte i smeltet smør i en skål ved siden av.

1  Takk, randiw581
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Fin beliggenhet - elendig service. Var på lounge wassiloff. Første gang for lunsj. Andre gang for drinker. Like elendig service. Når man omsider fikk kontakt men en (sur) servitør, var maten god, men . Servicen elendig! Anbefales ikke!

Takk, kjersti_norstebo

Reisende som så på Restaurant Excellencen Hotel Wassilioff, så også på

Larvik, Larvik kommune

Har du vært i Restaurant Excellencen Hotel Wassilioff? Del dine erfaringer!