Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Furre hytter på Sjernarøy anbefales på det varmeste. Vi har allerede vært her 5 ganger (2014,2015,2017,2020 og 2021)og skal tilbake. Veldig familievennlig. Book en hytte på bryggen og nyt den fantastiske utsikten. Vi har likt å bo i leilighet 14 og hytte 20.Hopp direkte fra bryggen for en dukkert eller bruk den flotte sandstranden.På stranden er det trampoline i sjøen. Lei båt og prøv fiskelykken. Ta en tur ut i trøbåt. Egne grillsteder og det er lov å ha med hund. Kort avstand til skole med lekeplass og fotballbane.
Plassen er balsam for sjelen. Både voksne og barn trives her.

Takk, 783elinm
Johnny Furre, Daglig leder på Furrehytter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. januar 2022

Hjertelig takk, og velkommen tilbake!