“Kunne vært så mye bedre”
Anmeldelse av Restaurante La Mirada

Restaurante La Mirada
Vurdert som nr. 251 av 353 Restauranter i Orihuela
Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden
Anmeldt 8. september 2021 via mobile enheter

Perfekt beliggenhet og utsikt over stranden, vi har spist lunsj her hver gang vi har besøkt stranden, men dette er kun i mangel av andre alternativer i nærheten.(med unntak av den lille strandbaren som alltid er full).
Vi går hit kun for beliggenheten, maten er stort sett prefabrikert og varmet i microovn og/eller ihjekokt. Vi har forsøkt det meste på menyen, det er spiselig og man blir mett, men å kalle det god mat er svært overdrevet.
men med litt innsats og interesse fra kjøkkenet kunne dette vært så mye bedre. De fire årene vi har besøkt restauranten har vi enda ikke fått et smil fra noen..
Men igjen, beliggenheten er perfekt og ølen er kald.

Dato for besøk: september 2021
Takk, sjjohansen
La Galeria de la Mirada, Marketing på Restaurante La Mirada, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. oktober 2021

Gracias por tu comentario, tomamos nota para seguir mejorando.

Anmeldt 24. juni 2019 via mobile enheter

Vi ankommer restaurant. Ingen tar oss i mot. De sier ikke at vi finner bord selv. Bordet vi fikk hadde en svært fettete overflate og ikke noe behagelig. Det tok lang tid før vi fikk menyen, også lang tid før de tar selve bestillingen. Fikk både forrett og hovedrett samtidig. Maten var ok. Pizzaene var veldig ujevne og ikke noe særlig god. Maten ligner ikke på bildene på menyen.
Da vi var ferdig med maten tok det opp mot 40min før vi fikk en regning. Vi prøvde flere ganger å få kontakt med servitøren, men han overså oss bare. Endte med at vi måtte rydde opp etter oss selv før han faktisk kom å spurte om alt var ok. Deretter tar det nye 15min før vi faktisk får regningen.

Vil ikke anbefale. Generelt dårlig service og lite imøtekommende servitører.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Stineraveng
Anmeldt 23. oktober 2018

Meget uformell strandrestaurant med god mat og rikelige porsjoner. Rask og god service. Stort utvalg av både vått og tørt.

1  Takk, Stein F
Anmeldt 18. juni 2018

Varm og solrik dag med masse gjester. Lunch på øverste terrasse. Veldig godt med en kald øl i sommervarmen. Enkel og grei mat, rask servering, hyggelig miljø, kjempefin utsikt over stranda. OK prisnivå.

Dato for besøk: november 2017
Takk, 679janp
Anmeldt 1. mars 2017

Hyggelig betjening rask servering. Muligens kunne maten vært noe varmere. Lite støy. Flott å kunne nyte utsikten over stranda, drikke, spise og prate.

Dato for besøk: mars 2017
Takk, Roy_Joel

Reisende som så på Restaurante La Mirada, så også på

Cabo Roig, Orihuela Costa
Cabo Roig, Orihuela Costa

Orihuela, Alicante (provins)
Playa Flamenca, Orihuela

Har du vært i Restaurante La Mirada? Del dine erfaringer!