“Anbefales!”

Taste Of India
Vurdert som nr. 5 av 353 Restauranter i Orihuela
Kjøkken: Indisk
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god mat. Jeg anbefaler alle som liker indisk å ta en tur innom! I tillegg var servicen kjempe bra.

1  Takk, Othilie M
Lakhwinder s, Owner på Taste Of India, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2021

Thank you so much.

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Lovely place and delicious food. Everyone is very friendly! God mat og veldig vennlig betjening. Vi kommer alltid hit når vi er i Playa Flamenca.

Takk, ulestum
Anmeldt 11. juli 2021

Veldig god mat og super service. Anbefalest på det sterkeste. Prisen er og veldig grei. Mat til voksne og barn

Takk, jonasbergsvikk
Lakhwinder s, Owner på Taste Of India, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2021

Thank you so much.

Anmeldt 1. november 2019 via mobile enheter

Hyggelig nabo-restaurant med hyggelig og kunnskapsrik betjening, topp mat og indisk øl. Anbefales!
Mange retter å velge mellom og ulike styrker.

Dato for besøk: november 2019
Takk, LinnK712
Anmeldt 13. oktober 2019 via mobile enheter

Anbefales på det sterkeste. Nydelig autentisk mat. Hyggelig og svært serviceinnstilt indisk servitør. Vi kommer tilbake!!!!

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, 853greten

Reisende som så på Taste Of India, så også på

Cabo Roig, Orihuela Costa

Har du vært i Taste Of India? Del dine erfaringer!