“Utrolig god mat”

Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Vi hadde «Rack of Lamb» og «Fillet steak» og begge deler var veldig godt! Man skal lete lenge etter så mørt og velbalansert krydret kjøtt.
Skulle ønske at de hadde hatt en god IPA (som f.eks. «Hoptimista IPA fra Edge Brewing Barcelona) som hadde gjort smaksopplevelsen helt optimal.

Takk, mortenah

Anmeldt 13. september 2018 via mobile enheter

Fikk anbefalt av venner.Vi var 6 stk. Nydelig mat servert på en delikat måte.God service av hyggelig betjening. Litt minus for akkustikken i lokalet.Totalt veldig fornøyd. Greit prisnivå

Takk, KnutS123
Anmeldt 7. september 2018 via mobile enheter

Et knepp opp fra resten av restaurantene i området. Litt høyere prismessig, men verdt hver krone. Fantastisk god mat som var delikat presentert. Saftig kyllingfilet, veldig mør biff og lam. Hyggelige servitører og pent lokale. Anbefales!

Dato for besøk: august 2018
Takk, gspot90
Anmeldt 20. februar 2018

Maten smakte godt og service var på det jevne, men lokalet har dårlig lydakustikk, slik at det blir lett mye støy i lokalet.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Geir1957
Stephen M, Owner på Interim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. april 2018

Thank you for your review we look forward to seeing you in the future regards Steve

Anmeldt 28. juni 2017 via mobile enheter

Meget bra resturant,faktisk en av de beste vi har vert på her nedeForrettene,nydelige.Middagene,supreKjøttet er mørt,grønnsakene perfekt kokte.God service fra vi kommer inn til vi går.Anbefales om du vil ha en super og kjekk kveld

Dato for besøk: juni 2017
Takk, toveg2015
Stephen M, Owner på Interim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. juli 2017

Thank you for your review we are pleased you enjoyed your experience and look forward to seeing you in the future regards steve

Reisende som så på Interim, så også på

Orihuela Costa, Costa Blanca
Playa Flamenca, Orihuela

Har du vært i Interim? Del dine erfaringer!