Priceline
Agoda.com
Anmeldt 16. september 2018

Et opphold på Sognadalstrand var noe utenom det vanlige hva gjelder hotellopphold. Hotellet består av Ca 11 hus, allle opprinnelig fra det gamle ladestedet. Vi fikk Søstrene Dydland's hus for oss selv, meget behagelig, rent og fint. Nydelig frokost og middag i det gamle bakeriet (tros vi det var). Stedet er vel vært et besøk, opplev historien og atmosfæren.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Finn Roger A
Anmeldt 6. september 2018 via mobile enheter

Historisk plass. Detter var verd turen, hadde en natt på hotellet. Ble tatt godt i mot og hyggelige mennesker. Eier hadde ett foredrag og hadde en spennende historie og fortelle. Også fine nærområder og turstier.

Dato for oppholdet: august 2018
2  Takk, KarlGustavI
Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger i en liten grend med nydelige hus ved et elveutløp. Et romantisk og historisk sted, så godt egnet for et pusterom, gjerne for par. Rommene er fordelt på de ulike husene, alle unike, men komfortable og vakre. Vertskapet er utrolig hyggelige og varme. Til sist må nevnes maten, middag var en fantastisk opplevelse, den beste vi hadde på vår ferie i år.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Nils_H_S
Anmeldt 4. mars 2018

Kan anbefale dette hotellet dersom du ønsker noe spesielt. Koselige rom, nydelig og rolig sted med mulighet for turer og aktiviteter. Maten er også veldig bra og veldig hyggelig personale. Mulighet for konferanser og teambuilding.

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, Biunna
Anmeldt 8. november 2017 via mobile enheter

Dette var en utrolig koselig plass med et fantastisk vertskap. Maten smakte Og fortreffelig. Skal garantert tilbake her i en av sommermånedene. Hadde en flott omvisning av Eli der hun fortalte om den spennende historien til sogndalstrand.

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, Torhild1976