Anmeldt 4. september 2019 via mobile enheter

Dagstur til Sogndalstrand. Koselig blomstrende gate med både galleri, bakeri, suvenirbutikk og kulturhovedstad. Vi hadde lunch,nydelig fiskesuppe med hjemmebakt brød, på hotellet. Kort avstand fra parkeringsplassen.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, oturen
Anmeldt 7. august 2019

Vi hadde bestemt oss for å ta en tur fra Kristiansand-Lista-Sogndalsstrand med overnatting på Sogndalsstrand kulturhotell. En fin opplevelse fra første stund. Vi ble mottatt av meget hyggelig vertinne som viste huset vi skulle bo i. Fikk huset for oss selv. Kjempekoselig. Selve stedet er en skikkelig idyll. God middag på kvelden med etterfølgende historiefortelling. Veldig interssant og ikke minst den satsingen som har vært gjort der. Vi kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Bernt-Ivar
Anmeldt 20. juli 2019

Mange gamle bygninger er tatt i bruk som hotell. heile stedet er som ein gammel sørlandsby. Ei trang hovedgate med hus tett i tett på begge sider, veldig idyllisk. Husene er forsiktig oppusset med nye bad og kjøkken. Veldig lytt mellom etasjene der vi bodde. Stille og fredlig.

Romtips: Alle rom har sitt eget særpreg, trapper inn til ein del av husene og trapper innvendig til ein del av rommene.
Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, oddvinstoke
Anmeldt 4. juni 2019 via mobile enheter

Perfekt sted å ta søndagsmiddag etter sightseeing i Sogndalsstrand og omegn.
Blir tatt godt i mot av hyggelig betjening i koselige lokaler med sjel. Smaken av hjemmelaga middag og dessert er verdt turen. Ar brødet også er hjemmelaget setter prikken over. Vi kommer garantert tilbake.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, 2nil
Anmeldt 22. november 2018

Vi må bare bestille på forhånd neste gang vi er på disse trakter. Hotellet var fullt og vi måtte bo i Egersund, men kaffe og kake smakte bra. Et fantastisk sted med mye historie i hotellet og alle hus rundt i Sogndalsstrand. Vel vært et stopp og en liten omveg.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, 144Bj_rn_A