Priceline
Agoda.com
Anmeldt 27. september 2020 via mobile enheter

Fantastiske omgivelser, flott hotell, hyggelige og imøtekommende ansatte og meget god mat. En perfekt helg der vi feiret dronningen i familien. Anbefales!

Vi var en hel familie som ble tatt godt i mot og smitteverntiltak var og god ivaretatt.

Alt som var planlagt og lovet på forhånd ble oppfylt. Kunne ikke bedt om mer og når været var topp i tillegg, så var det en bonus.

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, mortent850
Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Bogafjell sykleklubb med 24 syklister hadde en overnatting hvor vi opptok se fleste rom. Rommene var fordelt på mange gamle hus spredt rundt. Husene var restaurert i tilnærmet gammel stil med møbler og inventar som er tidsriktige. Service på topp med sprudlende entusiasme. God mat i en herlig avslappende atmosfære i hele gata.

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, Jan Morten U
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Et opphold på Sogndalstrand Kulturhotell er virkelig å anbefale. Flotte omgivelser, det er gjort en fabelaktig jobb i området!

God mat, hyggelige rom (selv om senga var alt for myk etter vår smak), stille og rolig. Riktig så sjarmerende, det hele. Takk for oss!

Takk, tantes0fie
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig plass i vakre omgivelser !
Ringte å informerte om vegetar kost, det var svært enkelt og kostbart. Til frokost fikk jeg noen osteskiver. Bortsett fra det, var det en hyggelig tur og koselig betjening.

Takk, silje anett von R
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Sogndalstrand var en spøkeksesby på 80-tallet da direktøren på Sogndalstrand Kulturhotell oppdaget stedet. I dag driver hun et kjempekoselig hotell hvor vi ble tatt imot med stort smil, sjarmerende rom og nydelig mat. Flere spennende turmuligheter i overvedende fjellandskap. Særlig anbefales en tur til Helleren hvor gamle hus ble bygget under fjellet.

2  Takk, annetteh122