eDreams
FindHotel
Etrip
Agoda.com
Anmeldt 11. juli 2021

Hotellet består av flere små hus langs en liten gate i en pittoresk by med hvite hus. Rommene er sjarmerende selv om størrelsen er svært varierende. Fellesrom til noen rom. Middag på kvelden med 3-retter var svært god selv om desserten måtte purres på. God frokost.

1  Takk, Henrik Richter H
Anmeldt 4. mai 2021

Perfekt overnatting mellom tur til Brufjellhålene og Løtoft.
Hyggelig og hjelpsom betjening
Fine rom og gode senger, idylliske omgivelser med historisk preg.
Nydelig middag og frokost.
Kommer gjerne igjen,

Dato for oppholdet: april 2021
Takk, mariboene
Anmeldt 29. september 2020 via mobile enheter

Nydelig plass med sjarm. Et flott vertskap med mange gode historier og smil på lur, og for en fantastisk service. Et hotell bestående av flere hus, alle med historie i veggene Virkelig verdt et besøk

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, molundlena
Anmeldt 27. september 2020 via mobile enheter

Fantastiske omgivelser, flott hotell, hyggelige og imøtekommende ansatte og meget god mat. En perfekt helg der vi feiret dronningen i familien. Anbefales!

Vi var en hel familie som ble tatt godt i mot og smitteverntiltak var og god ivaretatt.

Alt som var planlagt og lovet på forhånd ble oppfylt. Kunne ikke bedt om mer og når været var topp i tillegg, så var det en bonus.

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, mortent850
Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Bogafjell sykleklubb med 24 syklister hadde en overnatting hvor vi opptok se fleste rom. Rommene var fordelt på mange gamle hus spredt rundt. Husene var restaurert i tilnærmet gammel stil med møbler og inventar som er tidsriktige. Service på topp med sprudlende entusiasme. God mat i en herlig avslappende atmosfære i hele gata.

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, Jan Morten U