“Vidunderlig lunsj. Møreste kjøttet!”
Anmeldelse av Restaurante Es Passeig

Restaurante Es Passeig
Vurdert som nr. 8 av 86 Restauranter i Port de Soller
Kjøkken: Internasjonalt
God for: Romantisk, Forretningsmøter, Familier med barn, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Lunsj, Reservater
Anmeldt 6. august 2017

Vennlig og oppmerksom service og en biff som var perfekt mør/langtidsstekt og smakfull pasta gjorde lunsjen minneverdig. Helt topp!

Dato for besøk: august 2017
Takk, Siri J

Anmeldt 14. juli 2017

Ny sommermeny på favorittrestauranten vår. Den måtte vi prøve så klart. Og som alltid innfridde måltidet her. Favoritten var nok den røkte blekkspruten som var mør og deilig, men en frisk fiskerett med rødbeter som første hovedrett og desserten overbeviste også. Vi kommer tilbake

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Pixie381
Anmeldt 6. april 2017

Har nok en gang hatt en herlig matopplevelse på vår favorittrestaurat i Porto Soller. Deres 4 retters meny skuffet som vanlig ikke. Denne gangen tok fiskeretten førsteprisen. Perfekt sammensatt rett og fisken var "auf der punkt". Vinanbefalingen fra Husets frue Yvonne var perfekt. Hit kommer vi gjerne.

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, Pixie381
Anmeldt 9. oktober 2016

Veldig flott restaurant ved strandpromenaden.
Spiste en veldig god middag og fikk god vinanbefaling.
Hyggelig personale
Vel verdt et besøk

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, rita15092015
Anmeldt 25. august 2016 via mobile enheter

Vi spiste på denne restauranten under vårt opphold i Port de Soller og hadde store forventninger etter å ha lest anbefalinger her på Trip Advisor.

Det er en restaurant i det øvre prissjiktet, servitører og personalet er kunnskapsrike og serviceinnstilte. Maten var smakfull, men vi opplevde allikevel at den ikke tilsvarte hverken forventningene eller prisnivået.

Vi valgte 1 meter tapas for 2 personer til forrett denne var nydelig, mange gode smaker og original presentasjon.

Hovedretten derimot var nedturen. Vi valgte den argentinske oksefileten, kjøttet var nydelig tilberedt, men tilbehøret opplevdes som noe uinspirert! Dette er sikkert et spørsmål om personlig smak og behag, men standard tørre strimlede pommes frittes med parmesan/parmesansaus tilsvarte ikke forventningene, heller ikke salaten med standard vinagrette av olje og balsamicoeddik. Ikke at det ikke smakte godt, men til denne prisen hadde vi forventet så mye mer, da vi vet hva man kan forvente av virkelig gode gourmetrestauranter, noe denne tydelig ønsker å fremstå som.

Derimot har vi kun spist der ved denne ene anledningen, de øvrige rettene kan sikkert være fantastiske, men dette er vår objektive mening.

Dato for besøk: august 2016
Takk, Otifly

Reisende som så på Restaurante Es Passeig, så også på

Port de Soller, Sóller

Har du vært i Restaurante Es Passeig? Del dine erfaringer!