Anmeldt 24. juni 2017 via mobile enheter

Miramar ligger helt utmerket til i Puerto de Soller. Kort vei til alt; stranden, trikken, restaurantene, utfluktene, osv.
Mange vil nok forvente seg utsikt til havnen, basert på navnet, men vi lover deg at det er en stor fordel å ha utsikt til fjellene; Tramuntanas, som gir meget behagelig ettermiddags- og kveldsskygge på terrassen, og ganske uforstyrret sikt til stjernehimmelen på natten.
Stille og rolig, hyggelig betjening, men ikke forvent noe ekstra, selv om du gir driks.
Dropp frokosten på hotellet, den er trist i forhold til hva du kan handle selv rundt hjørnet, på en kafé, på en benk på havnepromenaden, eller på stranden.
Hotellbaren er Ok, men ikke mer. Rommene kunne vært rengjort bedre på gulvene. Det burde også vært mulig å investere i kost og brett på rommene. Man drar med seg mye sand som er fint å kunne koste opp selv innimellom.
Hotellet kunne like godt hete Miramuntana, og vi anbefaler alle å utforske stier og turer i umiddelbar nærhet, og over Serra Tramuntanas! Du befinner deg midt i smørøyet på Miramar, rett og slett på grunn av fantastiske omgivelser! Den pris vi fikk stod i forhold til våre forventninger, så vi ble på ingen måte skuffet. Kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, hammerkath
Anmeldt 26. juni 2016

Hotellet har en meget bra beliggenhet rett ved stranden. Frokosten var enkel men helt grei. Rene håndklær hver dag. Renholdet kunne vært noe bedre, støvet inder sengen og smuss på gulvet under nattbord ble liggende dag etter dag.

Romtips: Betal for havutsikt, det er verdt pengene.
Dato for oppholdet: juni 2016
1  Takk, monne63
Anmeldt 8. april 2016 via mobile enheter

Hotellet har en veldig bra beliggenhet på strandpromenaden. Ligger ved trikkeholdeplassen og mange restauranter. Dette er et gammelt hotell med gamle og uisolerte vinduer og dårlig isolerte vegger. Det er således lurt å ha med ørepropper. Vi var godt fornøyd med rommet og renhold. Badet virket nyoppusset, men det var bare et håndkloppheng og dusjoppheng virket ikke. Vi hadde bestilt frokost, og synes den var helt ok. Det var kokte egg og bacon, ost, skinke, pølse og div. sorter brød. Hyggelig og hjelpsomme mennesker i resepsjonen.

Dato for oppholdet: april 2016
1  Takk, steinaro571
Anmeldt 17. juli 2015 via mobile enheter

Bodde på dette hotellet i 2 netter.

Bra beliggenhet hvis man først skal bo i Sollér, stille og rolig på kvelden.

Rommet var stort og rent. Sengene var noe harde. Vi hadde bestilt rom med havutsikt men det fikk vi ikke. Dermed endte vi å få et rom mot bakgården, hvor vi hørte en av maskinene til hotellet pipe og ule hele dagen og natten. I tillegg var det en dundrelyd vi aldri fant ut hva var, men som vi tror var aircondition.

Gratis raskt internett så dette var veldig bra!

Ellers elendig frokost, en dam som begynte å dekke på maten og bordene mye senere enn når den egentlig skulle åpne. Ikke noe kaldt vann å få, juicen var elendig. Måtte spørre om å få grønnsaker og frukt, som var tomat og litt melon. Vil kalle frokosten en fadese.

Alt i alt et greit hotell, til å være 2-stjerner er det likevel bedre enn et 3-stjerners som vi bodde på senere.

Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, Thessie
Anmeldt 25. september 2013

Vi hadde to dobbel rom med en baby i to netter i september 2013. Nydelig hotel rett ved stranden som har det meste, flotte rom med nydelige senger, spa anlegg, treningsrom, mm. Alle rom har noe havsutsikt og flotte store balkonger. Betjeningen er hyggelig og mat og vin er upåklagelig. I det hele tatt et sted som anbefales!

Dato for oppholdet: september 2013
2  Takk, Eva O