“Deilig and”

Vurdert som nr. 23 av 78 Restauranter i Port de Soller
God for: Romantisk, Vakker utsikt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 27. september 2019 via mobile enheter

Dette er også et av de bedre spisestedene i Port de Soller. Man kan velge mellom tapas og al a carte. Selv spiste jeget deilig andrebryst

Dato for besøk: september 2019
Takk, Terje J

Anmeldt 10. oktober 2016

Fin restaurant med god atmosfære . Hyggelige kelnere. Men maten skuffet.Bestilte marinert kylling bryst med pestoris. Veldig tørt og smakløst. Virket som et hastverksmåltid.

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, rita15092015
Anmeldt 25. april 2016

Sultne etter reisen ankom vi Puerto de Soller og oppsøkte Nunu som ligger flott til på strandpromenaden. Det vi ikke hadde sett var at kjøkkenet var stengt etter lunsj og ikke åpnet igjen før til middag. Vi satt deilig i solen og ville gjerne bli sittende. Dette så nok den oppmerksomme hovmesteren som ilte til og sa at han kunne fikse noen tapasretter til oss og etter kort tid kom en fin liten anretning på bordet. Gjett om det smakte sammen med et glass iskald vin. Takk til Nunu som reddet ettermiddagen for oss med det lille ekstra!

Dato for besøk: mai 2015
Takk, Pixie381
Anmeldt 24. mai 2015

Vi var her to ganger i løpet av ferien. Begge gangene spiste vi nydelig tillaget fisk. Den ene gangen spiste vi stekt havabbor med paprika og løk i fløtesaus, trøffel og trøffelskum. Vi drakk galisisk hvitvin til. Et aldeles nydelig måltid. Veldig oppmerksomme og profesjonelle servitører. Anbefales

Dato for besøk: mai 2015
Takk, MaAnHe
Anmeldt 11. september 2014

Vi gikk forbi denne restauranten hver kveld, og lurte på hvorfor det aldri var gjester på dette stedet som i utgangspunktet så pent ut.Vi bestemte oss for å prøve og gikk mot inngangen.
Ingen reaksjon fra to menn som sto å snakket sammen og til slutt reagerte på vår ankomst.
Vi fikk menyen og fant ikke noe som fristet, så vi reiste oss for å finne en restaurant med mat vi hadde lyst på. Da får vi en overhøvling av en av servitørene, og selv om den var på Spansk skjønte vi innholdet. Forstår at de ikke har gjester !

Dato for besøk: september 2014
    • Atmosfære
2  Takk, plajenra

Reisende som så på Nunu Restaurant, så også på

Har du vært i Nunu Restaurant? Del dine erfaringer!