Anmeldt 1. november 2016

Et fantastisk hotell med alt av fasiliteter. Ligger skjermet fra trafikkstøy, men likevel bare noen minutter fra sentrum og badestrand.
Oser av gammel historie, men likevel nytt og moderne. Servicen var upåklagelig - rommet rent. Nydelig frokost. Et minus syntes vi var middagen på hotellet - ikke spesiell god - og et kjøleskap på rommet i stedet for minibar hadde nok gjort bedre nytte.
Anbefales på det sterkeste - vi har allerede bestilt plass.
Port de Sollér er en liten, men utrolig koselig by hvor du alltid vil finne ting å gjøre av forskjellige aktiviteter. Trikken er et must! Byen virker ikke nevneverdig nedslitt/preget av turismen. Mange flotte restauranter med nydelig mat.

Dato for oppholdet: juli 2016
2  Takk, BodilS50
Anmeldt 11. august 2016 via mobile enheter

Fra fantastiske omgivelser, god mat, hyggelig betjening kan du enkelt nå flotte fjellturer, leie båt, slappe av på stranda eller ved poolen. Det er det grønne og blå ferie paradiset på ett ellers utslitt Mallorca.

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, Jan R
Anmeldt 26. mars 2016

Etter å ha reist 16 år til Porto de Soller var det kjekt å finne et sentralt beliggende hotel.
Iår blir det 3 gang her. Vi skulle gjerne funnet stedet tidligere. God service i koselige, godt rengjorte rom. Måltidene (frokost-middag) gir oss fin opplevelse med flott buffet, god og service-innstilt betjening. Vi gleder oss fra år til år.

Dato for oppholdet: august 2015
2  Takk, toregs
Anmeldt 7. september 2015

Rommene er rene og pene. Begge bassengene er som en oase. Ikke et partyhotel. Vi benyttet oss ikke av spa-avdelingen annet enn å bruke innendørsbassenget, som deilig temperert etter en lang dag i solen. Frokosten var overfylt av gode ting.

Romtips: Rom på sørsiden har best utsikt
Dato for oppholdet: juli 2015
1  Takk, Kristian G
Anmeldt 9. juli 2015

Vi var 18 familiemedlemmer som bodde på Es Port og vi storkoste oss. Rommene er bra, men ikke ekstraordinære. Litt dårlig støyisolert. Det som skiller dette hotellet fra mange andre er det fantastiske uteområde samt at hovedbygget har en historie som olivenpresse. Dette skaper særegenhet og sjarm. Servicen på hotellet var upåklagelig. Frokosten var veldig bra og vi prøvde middagsbuffeten deres en dag og den kan også anbefales. Savnet wifi på rommet. Det kunne man betale for, men da vi var der fungerte ikke det heller.
For øvrig er beliggenheten til hotellet helt perfekt i forhold til byen Port de Soller. Kun noen få minutters gange ned til en fin strand. Byen har en flott strandpromenade som praktisk talt er bilfri. Vi spiste også på mange gode restauranter.
Hotellet og stedet kan trygt anbefales, men det passer nok aller best for voksne mennesker.

Dato for oppholdet: juni 2015
Takk, MortenF68