Anmeldt 8. oktober 2015

Lite, moderne familiedrevet hotell. Fin beliggenhet med kort vei til strand, restauranter, bussholdeplass mm. Rolig beliggenhet med lite støy. Fint utgangspunkt for vandreturer. Hyggelig betjening. Et lite minus var en veldig liten balkong, noen rom har små balkonger. Intet problem for oss men det bør nevnes.
Savnet også en liten vannkoker på rommet. God frokost.

Romtips: Rom mot sjøen kan ha små balkonger.
Dato for oppholdet: september 2015
Takk, 824steinart
Aimia, Director de Relaciones con Clientes på Aimia Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. oktober 2015

Kär Steinar T,

Tack så mycket för att du tog dig tid att skriva din fina recension om din senaste vistelse här på Aimia.

Vi är mycket glada att veta att du hade en trevlig vistelse övergripande och att du speciellt gillar vårt centrala läge och vår frukostbuffé.

Det är sant att i våra standardrum finns det bara en liten balkong, i själva verket på de flesta webbplats eller byråer den inte säger till har en balkong. Våra superior rum i stället har en stor balkong och när det är tillgängligt vi rekommendera dig att boka en överlägsen rum som är väl värt skillnaden i pris.

Vi hoppas verkligen att det hjälper dig mycket snart.

Med vänliga hälsningar

Flavio MIrabella

Anmeldt 24. mai 2015

Vi bestemte oss for å besøke Port de Soller igjen etter to år, og da ville vi bruke samme hotell som sist. Vi reiste med Ving. Hotellet er like trivelig å komme til fremdeles.De ansatte er stort sett veldig hyggelige. Rommet, som var stort og luftig, ble rengjort hver dag, og det ble skiftet sengetøy en gang. Håndklær ble skiftet hver dag. Vi prøvde å få oppgradert til et rom med litt bedre utsikt, men det fikk vi ikke. Bodde på rom 107, og dit rekker gratis WiFi. Frokosten var akkurat den samme som sist, men helt grei. Det har kommet en kaffemaskin til, så kaffekøen var borte. Solsengene var i dårlig forfatning og fryktelig vonde. Poolområdet ble gjort rent hver morgen.

Dato for oppholdet: mai 2015
Takk, MaAnHe
Aimia, Director de Relaciones con Clientes på Aimia Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juni 2015

Kjære MaAnHe,

Takk for at du skriver din fin gjennomgang Om ditt andre besøk på Aimia Hotel.

Vi er veldig glad for å vite at du 'hadde et hyggelig opphold samlet, og vi setter pris på ditt forslag til forbedringer.

Vi er Vennligst likte det faktum at du at vi nå har to kaffemaskiner for våre gjester, og jeg ønsker å informere deg om at i løpet av denne uken endret vi alle solsenger lerretet.

Vi håper å kunne ønske deg velkommen tilbake snart.

Med Vennlig Hilsen

Anmeldt 3. september 2014

Vi reiser ofte tilbake til Mallorca, men har de fleste ganger bodd på Playa de Palma.
Denne gang blei vi anbefalt å bo i Porto de Soller, en liten hyggelig badeby ca. 40 minutter
med bil fra Palma. Jeg var litt tilbakeholden men min kone ville bo her, og jeg blei med,
Så kommer vi fram til et lite men utrolig hyggelig hotell med baseng og 2 minutter fa sandstranden.
En meget hyggelig mottagelse, og så et flott rom med stor fin terrasse med utsikt over havnen.
Hvis du er ute etter en virkelig avslappende ferie, men med sjøen og masse restauranter på armlengdes avstadn, anbefaler jeg Aimia Hotel. Vi kommer gjerne tilbake og ønsker alle en riktig god solferie i Porto de Soller.

Romtips: Velg et superiorrom med hav utsikt.
Dato for oppholdet: august 2014
Takk, plajenra
Aimia, Guest Relations Manager på Aimia Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. september 2014

Kjære plajenra,

Mange takk for ditt siste opphold hos oss på Aimia Hotel og for å ta seg tid til å skrive stor gjennomgang.

Det er en stor glede for oss å vite at etter å ha vært motvillige du bestemt deg for å prøve vår hotellet og ble positivt overrasket fra våre tjenester, samt fra Port de Soller.

Vi håper å ønske deg velkommen snart tilbake for en avslappende ferie.

Med vennlig hilsen

Anmeldt 28. juli 2014

Romslig rom og fint bad. Rommet ble rengjort hver dag. Aircondition fungerte bra. Meget bra frokost, kanskje litt lite variasjon fra dag til dag. Positivt at det var egne håndklær til basseng-/strandbruk. Greit bassengområde med kort vei til mat og drikke, noen av solsengene kunne nok med fordel vær byttet ut. Spiste lunsj og middag flere dager, maten var meget god.

Dato for oppholdet: juli 2014
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, Knut E H
Aimia, Guest Relations Manager på Aimia Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2014

Kjære Knut E H,

Tusen takk for å legge ut store vurdering av din siste ferie på Aimia Hotel.

Vi er veldig glad for å vite at du likte vår hotellet spesielt nyter våre superior rom, vår frokost og bassengområdet.

Vi takker deg for dine konstruktive kommentarer som vi vil ta i stor omtanke for å forbedre tjenestene våre for fremtiden.

beste hilsen

Anmeldt 10. juni 2014

Port de Soller er en sjarmerende ferieby, hotellet ligger perfekt plassert med korte avstander "til alt". basseng og uteområde på hotellet inbyr til late dager på hotellområdet. Ønsker du deg strand og saltvann er det kun noen meter til flotte strender.

Dato for oppholdet: juni 2014
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Skoosh
Takk, Bjorn K
Aimia, Director de Relaciones con Clientes på Aimia Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juni 2014

Kära Björn K,

tack så mycket för att välja Aimia Hotel för din semester i Port de Soller.

Vi är mycket glada över att veta att du gillade vårt hotell och speciellt vår perfekt läge.

Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka för en annan avkopplande vistelse.

Hälsningar