“Meget bra!”

Vurdert som nr. 1 av 86 Restauranter i Port de Soller
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Anmeldt 10. oktober 2018

Svært bra mat og fabelaktig service! Tydeligvis en svært populær plass. Mye ledig på naborestaurantene, men her var det helt fullt!

Takk, 305Start

Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Vi spiste deilig lunsj her, og fikk særdeles god mat som smakte mye, og som ble servert i gode porsjoner. Beliggenheten er allright, nede ved fritidsbåthavna. Kan være litt utfordrende å få parkering dersom du kommer med bil. Det ble fort fullt så reservasjon av bord anbefales!

Dato for besøk: juni 2018
Takk, pernillemalenee
Anmeldt 18. april 2018 via mobile enheter

Meget god mat. Hyggelig service. Datter 3 år gammel syntes fish and ships smakte nydelig. Anbefales!

Dato for besøk: april 2018
Takk, jglund
Anmeldt 3. juli 2017 via mobile enheter

Jeg kan ikke nok lovord om restauranten, totalt forelsket. Jeg og min datter spiste totalt 5 måltider der i løpet av vært opphold på 7 dager. Hvert et måltid var en opplevelse! Har ikke en minste ting å sette fingeren på. Servicen var perfekt og atmosfæren life så. Gleder meg veldig til neste tur til Porto De Soller, øverst på listen står å spise på Kingfisher igjen!

Dato for besøk: juli 2017
Takk, lineh814
Anmeldt 24. juni 2017 via mobile enheter

Denne restauranten utpekte seg på vår TA liste for årets Mallorca-ferie, og vi gjorde klokt i å forhåndsbestille.
Service, omgivelser, sammen med det aller viktigste; mat & drikke er eksepsjonelt bra her, og vi kan varmt anbefale Kingfisher både for lunch og, eller middag!
Deres sloagan er "honest cuisine" og det lever de opp til, 100%! Verdt besøket til Puerto de Soller alene!

Dato for besøk: juni 2017
1  Takk, hammerkath

Reisende som så på Kingfisher Restaurant, så også på

Port de Soller, Sóller

Port de Soller, Sóller

Har du vært i Kingfisher Restaurant? Del dine erfaringer!