Priceline
Agoda.comUSD 121
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Dette er et sted som er knyttet sammen med helseboliger og ligner eg sykehjem. Men ikke la dere stoppe av det. De som jobber der er veldig gjestfrie, rommene er rene og området rundt er flott. Vi var her to netter og gikk til fjells og padlet kajakk. Frokosten blir servert nå i korona tider og det var nok å velge i. Manglet du noe fikset de det. Absolutt et ok sted å være

Takk, beatev115
Anmeldt 2. juli 2019 via mobile enheter

Ikke som forventet. Var litt rart med rehabilitering sammen med gjester til overnatting. Rommene var triste med furumøbler som har sett sine beste dager. Bar preg at det har vært institusjon / sykehjem e.l i ganger og rom.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Dagfrid
Anmeldt 17. juli 2018

Sømna Kro og Gjestegård er et OK sted å overnatte når man kjører Kystriksveien. Riktignok noe anonymt og uten spesiell atmosfære. Maten god, personellet meget hyggelig og serviceinnstilt. Rommene ganske enkle.

Dato for oppholdet: juli 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, Arne S
Anmeldt 13. juli 2017 via mobile enheter

Dette er et overnattingssted med en enkel standard. Rommene er rene og romslige, men nokså slitne og usedvanlig fargesterke. Gulvbelegget hadde en ubehagelig gummilukt. TV mottaket var svært ustabilt og wi-fi funket ikke på rommet, men i fellesrommene gikk det greit. Her var det pent innredet med en god atmosfære. Vi fikk god service av hyggelige ansatte. Middagsmenyen bød på røye med potet og salat, ved siden av den vanlige komfortmenyen, dette smakte helt greit. Frokosten var god.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, ElisabethR792
Anmeldt 10. juni 2017 via mobile enheter

Veldig enkelt rom på samme gang som pasienter på et rehabiliteringssenter. Skittent på gulvet. Veldig lytt. Spiste frokost sammen med pasientene. Kalde kokte egg som var kokt for 3 1/2 t siden. Totalt negativ opplevelse av oppholdet.

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, reisefruen