Gratis avbestilling frem til 27.08.22
Expedia.comUSD 110
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 21. juni 2021 via mobile enheter

Helt greit, rent , pent, store lyse rom. Hyggelig personale. God frokost.
Smart sted å overnatte på vei langs Helgelandskysten. Kort vei til Brønnøysund.
Fint for bevegelse hemmende. Fint oppstusset .

Takk, Torill S
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Flotte omgivelser med sykkelutleie og fine sykkelstier. Greie forhold og fint med rom med liten uteplass og lett adkomst fra bilen. Absolutt et fint sted å ta en stopp oppover kysten. Ok pris og frokost med både ute ord og innebord

Takk, 580karib
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Dette er et sted som er knyttet sammen med helseboliger og ligner eg sykehjem. Men ikke la dere stoppe av det. De som jobber der er veldig gjestfrie, rommene er rene og området rundt er flott. Vi var her to netter og gikk til fjells og padlet kajakk. Frokosten blir servert nå i korona tider og det var nok å velge i. Manglet du noe fikset de det. Absolutt et ok sted å være

Takk, beatev115
Anmeldt 2. juli 2019 via mobile enheter

Ikke som forventet. Var litt rart med rehabilitering sammen med gjester til overnatting. Rommene var triste med furumøbler som har sett sine beste dager. Bar preg at det har vært institusjon / sykehjem e.l i ganger og rom.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Dagfrid
Anmeldt 17. juli 2018

Sømna Kro og Gjestegård er et OK sted å overnatte når man kjører Kystriksveien. Riktignok noe anonymt og uten spesiell atmosfære. Maten god, personellet meget hyggelig og serviceinnstilt. Rommene ganske enkle.

Dato for oppholdet: juli 2018
Reisetype: Reiste alene