Orbitz.com
eDreams
Travelocity
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Topp kvalitet på sjokolade,kaffe og service. Bestilte grillet tørrfisk, som smakte nydelig. Her selges mye lokale kvalitetsvarer.verdt et besøk. De selger alt fra elgpølser til ramsløksmør. Anbefaler sjokoladene.jeg har smakt meg gjennom lakris,sitron,rabarbra,bringebær og pasjonsfrukt. Perfekt med presskanne kaffe,som du kan bestille her Det er mulig å sitte ute,eller inne.

Reisetype: Reiste alene
Takk, Sun V
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Fint å overnatte her hvis man kjører Kystriksveien. Flott natur, men lite å finne på hvis man kommer tidlig. Kjempegod service fra personalet. Tre teslaladere som kan bestilles på forhånd. Fin restaurant med alle rettigheter, serverer husmannskost, pizza og diverse. Rommene er enkle, men man har det man trenger. Ikke rent på gulvet. Etter dusjing er det vann overalt og alarmen går når man åpner døren fra badet etter dusj. Frokosten er meget enkel, men helt grei.

1  Takk, April-Elin
Anmeldt 21. juni 2021 via mobile enheter

Helt greit, rent , pent, store lyse rom. Hyggelig personale. God frokost.
Smart sted å overnatte på vei langs Helgelandskysten. Kort vei til Brønnøysund.
Fint for bevegelse hemmende. Fint oppstusset .

Takk, Torill S
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Flotte omgivelser med sykkelutleie og fine sykkelstier. Greie forhold og fint med rom med liten uteplass og lett adkomst fra bilen. Absolutt et fint sted å ta en stopp oppover kysten. Ok pris og frokost med både ute ord og innebord

Takk, 580karib
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Dette er et sted som er knyttet sammen med helseboliger og ligner eg sykehjem. Men ikke la dere stoppe av det. De som jobber der er veldig gjestfrie, rommene er rene og området rundt er flott. Vi var her to netter og gikk til fjells og padlet kajakk. Frokosten blir servert nå i korona tider og det var nok å velge i. Manglet du noe fikset de det. Absolutt et ok sted å være

Takk, beatev115