“Vi var et følge på 7 personer.”
Anmeldelse av Tyssedal Hotel

Tyssedal Hotel
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Tyssedal
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Vi var et følge på 7 personer. Førsteinntrykket var noe stusselig, da det ikke var duk eller dekket på noen bord da vi kom, men det var vist slik det skulle være. Her er det rom for forbedring. Maten var god, men noe surrete personale. Det var lite folk i lokale, men det tok likevel langt tid for å få bestille og ryddet av bordene.
Restauranten har mye potensiale med gamle erværdige lokaler, dette kan utnyttes bedre.

1  Takk, HjordisBN

Anmeldt 29. juni 2020

Et slitt hotell med dårlig mat og service. Rommene er ikke pusset opp siden 70-tallet og luktet råte. Ingen av personalet snakket norsk, og kunne ingenting om turmuligheter i nærområdet. Vi hadde "rom med fjordutsikt" men så rett ned på industriområdet nedenfor, knøttlite vindu og masse bråk fra produksjonen helt til klokken 11 på kvelden, begynte igjen med bråk klokken 3 om natten.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, annkristinnoruma
Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Spiste dagens 3-retters meny. Forretten, suppe, med curry, kardemomme, koriander og sjømat smakte fortreffelig, selv om ordet sjømat indikerer at det burde være mer enn bare reker i suppen. Hovedretten, svinekotelett, var god, men nesten så tynn som løvbiff, og var egentlig en sommerkotelett. Begge rettene ble servert i løpet av den første halvtimen. Deretter måtte vi vente i 25 min før desserten, bringebær coulis og marengs, ble servert. Og for å betale tok det 15 min. Pepsien var lunken og tam. Men ølet var iallefall kaldt. Så alt i alt en middelmådig opplevelse.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 818bentee
Anmeldt 27. august 2017 via mobile enheter

Flott erværdig hotell. Mange flotte malerier på veggene. Rent og pent . Kjempegod service fra resepsjon til servering. Fint dekket bord med hvite duker og levende blomster. Nydelig service med varme talerkener til hovedretten. Maten var var fint lagt opp og virket innbydende. Ingen venting, alle fikk maten samtidig. Servering av drikkevarer og virket noe klønete. Her er det et forbedringspotensiale. Forslag; Skjenke fra flaskene ved bordet. Kaffien kan og med forel skjenkes i koppene ved bordet. Alt i alt en opplevelse som kan anbefales andre og vi kommer gjerne tilbake. Vi følte oss velkomne.

Dato for besøk: august 2017
Takk, Magnhild B
Anmeldt 9. august 2017

Vi var en gruppe på 8 personer som ble svært godt tatt i mot.En av oss er veganer og de var flinke på kjøkkenet og tilpasset en 3 retters til henne. Det tok litt lang tid før maten ble servert, men når den først kom smakte den fortreffelig. Alle ble også servert samtidig, noe jeg setter pris på :-) Biffen var akkurat passe stekt og med en deilig søtpotetmos til sammen med ruccola og sopp. Spinatsuppen til forett var også vell balansert og smakfull.
Til desert hadde noen av oss ostekake andre eplekake med is. Selv hadde jeg ostekake og den smakte himmelsk. All ventetiden var glemt ved første bit. Tusen takk for en fin kveld. Anbefales!

Dato for besøk: august 2017
Takk, Vikinghaug

Reisende som så på Tyssedal Hotel, så også på

Har du vært i Tyssedal Hotel? Del dine erfaringer!