“Særegent og flott”
Anmeldelse av Tyssedal Hotel

Tyssedal Hotel
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Tyssedal
Anmeldt 6. september 2020 via mobile enheter

Hadde en overnatting her og ankom slitne på ettermiddagen. Ble vel tatt imot. Hotellet er tydelig preget av årene, men dette er mest sjarmerende. Det jeg likte minst var kaldt på badet, men det ødelegger ikke oppholdet. Middagen var utsøkt, og igjen veldig god service og vennlige ansatte. Jeg hadde og stor glede av all den vakre kunsten.
Vi vil absolutt anbefale dette hotellet til andre og også gjerne ta turen hit igjen, for det er mye flott natur i området

Dato for besøk: september 2020
2  Takk, StavangerStina

Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Pent på utsiden, veldig slitt og enkelt på innsiden. Utsikten over fjorden og smelteverket er jo interessant men ikke akkurat vakker (og noe bråkete). Rommene var spartanske, et tre manns rom med en stol? Badet var av nyere dato og nokså pent, men med pumpesåpe fra Europris stående på vasken.

Takk, FruBendiksen
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Vi var et følge på 7 personer. Førsteinntrykket var noe stusselig, da det ikke var duk eller dekket på noen bord da vi kom, men det var vist slik det skulle være. Her er det rom for forbedring. Maten var god, men noe surrete personale. Det var lite folk i lokale, men det tok likevel langt tid for å få bestille og ryddet av bordene.
Restauranten har mye potensiale med gamle erværdige lokaler, dette kan utnyttes bedre.

1  Takk, HjordisBN
Anmeldt 29. juni 2020

Et slitt hotell med dårlig mat og service. Rommene er ikke pusset opp siden 70-tallet og luktet råte. Ingen av personalet snakket norsk, og kunne ingenting om turmuligheter i nærområdet. Vi hadde "rom med fjordutsikt" men så rett ned på industriområdet nedenfor, knøttlite vindu og masse bråk fra produksjonen helt til klokken 11 på kvelden, begynte igjen med bråk klokken 3 om natten.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, annkristinnoruma
Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Spiste dagens 3-retters meny. Forretten, suppe, med curry, kardemomme, koriander og sjømat smakte fortreffelig, selv om ordet sjømat indikerer at det burde være mer enn bare reker i suppen. Hovedretten, svinekotelett, var god, men nesten så tynn som løvbiff, og var egentlig en sommerkotelett. Begge rettene ble servert i løpet av den første halvtimen. Deretter måtte vi vente i 25 min før desserten, bringebær coulis og marengs, ble servert. Og for å betale tok det 15 min. Pepsien var lunken og tam. Men ølet var iallefall kaldt. Så alt i alt en middelmådig opplevelse.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 818bentee

Reisende som så på Tyssedal Hotel, så også på

Har du vært i Tyssedal Hotel? Del dine erfaringer!