eDreams
Gratis avbestilling frem til 20.08.22
FindHotel
Etrip
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelig betjening. Super beliggenhet, og spektakulært med høye fjell på alle kanter. Også var det et stort pluss med Tesla-ladere. Fint for vår familie at det også er hundevennlig. Ønsker absolutt å komme tilbake hit.

Takk, Anne Birgitte S
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Var her med familie på 5. Veldig sentralt i forhold til Trolltunga og Odda. Rommene er veldig reine og oppdaterte. Supert at man får sengetøy og håndkler. Anbefaler varmt videre hvis man trenger overnatting i Odda.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, miahagaasperheim
Anmeldt 7. august 2019

Vi bodde her 3 netter i sommer i forbindelse med tur på Trolltunga og det var en bare positiv opplevelse. Nyoppussa, rent og svært god service. Veldig god beliggenhet ift tur på Trolltunga og svært hyggelige folk.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Michele Tharald... H
Anmeldt 13. juli 2019 via mobile enheter

Vi overnattet en natt i forkant av tur til Trolltunga. Super beliggenhet i forhold til turen.

Meget hyggelig eier og fantastisk service. Rene og fine leiligheter, anbefales på det sterkeste. Ikke dyrt for en familie.

Dato for oppholdet: juni 2019
2  Takk, VibekeX
Anmeldt 25. februar 2018 via mobile enheter

Vi kom til Odda for å besøke familie.
Trolltunga Guesthouse ved Olav åpnet dørene og tok i mot oss med et smil.

Nyoppusset og fint når vi entrer Suite 101.
Stille rolige omgivelser og gode senger.
3 stk. Lade mulighet el.bil.
Majestetiske fjell rager mot horisonten og skaper flotte kontraster inn gjennom de lyse vinduene.

Godt utstyrt. Kan anbefales.

Mvh
Frode og Elisabeth

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, Frode H
Olav S, Daglig leder på Trolltunga Guesthouse, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. april 2018

Tusen takk for fin anmeldelse, dere er hjertelig velkommen tilbake